Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

greit å sjekke opp jenter med type?

Anbefalte innlegg

Helt enig!

Er man utro, er det noe som skurrer i forholdet. Det er den som er utro som har gjort noe galt, ikke den andre.

Har du noen gang tenkt tanken på HVORFOR hun var utro? ;)

Det er ikke det at hun nødvendigvis gjør noe galt, men at den andre parten er så dårlig på forskjellige områder at hun må søke andre menn for tilfredsstillelse.

Kan du virkelig klandre hun da?

Som jeg skrev, da er det noe som skurrer i forholdet! Må man søke andre menn for tilfredstillelse har jeg vanskelig å se at partneren er den rette.

Og jo, jeg vil påstå det er galt å være utro. Uansett! Hadde jeg vært utro, selv om jeg var på vei ut av forholdet, hadde jeg allikevel følt at jeg hadde gjort noe galt.

Akkurat det sa hun siste dama jeg hadde sex med og...

Men du kommer uansett ikke unna det faktum at de tar valg basert på følelsene sine, og ikke logisk tankegang.

Og de følelsene vil automatisk gjøre at hun blir tiltrukket av personer med høyere verdi.

Bare les hva en bruker skrev på forrige side om dama som vippet mellom han og en annen. Strålende eksempel på dette prinsippet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig!

Er man utro, er det noe som skurrer i forholdet. Det er den som er utro som har gjort noe galt, ikke den andre.

Har du noen gang tenkt tanken på HVORFOR hun var utro? ;)

Det er ikke det at hun nødvendigvis gjør noe galt, men at den andre parten er så dårlig på forskjellige områder at hun må søke andre menn for tilfredsstillelse.

Kan du virkelig klandre hun da?

Som jeg skrev, da er det noe som skurrer i forholdet! Må man søke andre menn for tilfredstillelse har jeg vanskelig å se at partneren er den rette.

Og jo, jeg vil påstå det er galt å være utro. Uansett! Hadde jeg vært utro, selv om jeg var på vei ut av forholdet, hadde jeg allikevel følt at jeg hadde gjort noe galt.

Men du kommer uansett ikke unna det faktum at de tar valg basert på følelsene sine, og ikke logisk tankegang.

Og de følelsene vil automatisk gjøre at hun blir tiltrukket av personer med høyere verdi.

Bare les hva en bruker skrev på forrige side om dama som vippet mellom han og en annen. Strålende eksempel på dette prinsippet

Så derfor er det ikke galt å være utro?

Edit: For å unngå misforståelser, når jeg skrev den andre i førsten her, mente jeg h*n som sjekket opp personen som er i et forhold.

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Logisk galt, ja.

Følelsesmessig? Nei.

Jeg hadde aldri vært utro, men jeg bryr meg ikke om andre er det, eller om hun jeg har sex med har type eller ei.

Men nå må jeg stikke. Skal på visning.

Ciao!

Hva ander gjør, får bli deres problem. Man kommer uansett ikke bort i fra at det er galt å være utro og SELVFØLGELIG går det på følelsene.

Det føles ut som vi diskuterer to forskjellige saker.

Lenke til kommentar
Man kan ikke gå rundt og være redd for hva alle idiotene der ute kan finne på. Da er det nok like greit å bli inne.

Du sammenligner epler og bananer.

Det handler ikke om å bli angrepet tilfeldig, men faktisk provosere fram et. Sannsynligeten for å bli slått ned på gata er fraværende, men å stjele dama til en macho-kid vil trolig resultere at du får livet ditt ødelagt på en eller annen måte. Sjalusi har tatt mange menneskeliv.

Lenke til kommentar
Man kan ikke gå rundt og være redd for hva alle idiotene der ute kan finne på. Da er det nok like greit å bli inne.

Du sammenligner epler og bananer.

Det handler ikke om å bli angrepet tilfeldig, men faktisk provosere fram et. Sannsynligeten for å bli slått ned på gata er fraværende, men å stjele dama til en macho-kid vil trolig resultere at du får livet ditt ødelagt på en eller annen måte. Sjalusi har tatt mange menneskeliv.

Ok. La meg omformulere:

Hvis du skal gå rundt og være redd for hvem du kan gjøre forbanna kan du like godt bli hjemme. :)

Lenke til kommentar
Det går vel ganske tydelig frem hvorfor og hvem det hjelper at jeg banker opp fyren ? Det hjelper på meg. Det hjelper på min aggresjon. Jeg føler meg bedre.
Du trenger hjelp. Både for aggresjonen din og kvinnesynet ditt. Det samme gjør et par andre her i tråden :)

Slike utsagn jeg leser i denne tråden vitner om mye betaholdning blandt menn generelt, noe som i grunn er lite overraskende.
;)
Lenke til kommentar
Jeg har en ganske klar regel på dette:

1. Jeg prøver meg aldri på dama/x'er av kompisser med mindre noe annet er sagt om sistnevnte.

2. Damer som er i tydelig seriøse ekteskap etc. der feks barn kan bli rammet av mammas tøseri.

3. Alt annet er fair bytte

Fine damer har alltid en eller annen form for "type". Jeg kan ikke tilfredsstille hele verden heller, så hvorfor i alle dager skulle jeg bry meg om en fyr som jeg aldri før har møtt?

Kvinner vil alltid ta avgjørelser basert på følelsene deres i øyeblikket. De vil alltid søke personen med høyest verdi, og hvis jeg demonstrerer at jeg har dette i hennes øyne, så ser jeg på det som noe positivt at hun går til sengs med meg.

Kvinner vil alltid ta avgjørelser basert på følelsene deres i øyeblikket - men om skyldfølelsen er større enn attraksjonen (noe den bør være) vil de ikke være utro.

Du nevner at kvinner alltid vil søke personen med høyest verdi - snakker du da om all verdien veid opp mot hverandre? Som at den verdien en eventuell type har for henne som person kan veie opp mot sosial og attraktiv verdi hos en annen?

Jeg har også fått et litt annet syn på utroskap i det siste. Før tenkte jeg alltid at om jeg hadde en dame som var utro, skulle jeg være så forståelsesfull og gi henne en ny sjanse og alt det pisspreiket der. Nå tenker jeg: hvis dama av en eller annen skulle være utro fordi hun ikke ser på meg som mann nok til å tilfredsstille hennes behov, så gidder ikke jeg å bruke kreftene mine på å blidgjøre henne. Så kan hun få være med "mannen" sin, og jeg kan finne meg noen andre. Bedre for begge parter.

Ikke at jeg hadde orket å holde kontakten, utroskap er et gigantisk svik uansett.

Forsåvidt er jeg ikke i noe eller interessert i noe forhold akkurat nå.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar

Om hun ikke synes typen har høy nok verdi, får hun slå opp med ham før hun puler rundt på andre folk. Å være utro blir uansett galt. Også følelsesmessig - hvor mange er det som er utro uten å angre? Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Det går vel ganske tydelig frem hvorfor og hvem det hjelper at jeg banker opp fyren ? Det hjelper på meg. Det hjelper på min aggresjon. Jeg føler meg bedre.
Du trenger hjelp. Både for aggresjonen din og kvinnesynet ditt. Det samme gjør et par andre her i tråden :)

Slike utsagn jeg leser i denne tråden vitner om mye betaholdning blandt menn generelt, noe som i grunn er lite overraskende.
;)

Hvordan i all verden fikk du kvinnesynet mitt inn i dette ? Og hva vet du om min aggresjon ? Ikke kom her og døm meg som om du kjenner meg! Hvis du vil vite det så har jeg aldri fysisk skadet noen med hardere midler enn en "lammis".

Det jeg sier er at om noen hadde "stjelt" dama mi, bare for en ussel one-night-stand, så hadde jeg banka opp fyren. Og det står jeg for!

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden fikk du kvinnesynet mitt inn i dette ? Og hva vet du om min aggresjon ? Ikke kom her og døm meg som om du kjenner meg! Hvis du vil vite det så har jeg aldri fysisk skadet noen med hardere midler enn en "lammis".

Det jeg sier er at om noen hadde "stjelt" dama mi, bare for en ussel one-night-stand, så hadde jeg banka opp fyren. Og det står jeg for!

Kvinnesynet ditt tilsier tydeligvis at jenter er dumme dyr som ikke kan tenke selv, så hvis gutten stjeler/tyvlåner dama di så har ikke hun noen måte å stå imot.

Aggresjonen din har du selv flere ganger sagt at du sliter med, og du utdyper jo selv bare 2 linjer etter at du spør hva jeg vet om den!

Lenke til kommentar

Samma her.. Uten tvil!

And i quote myself (med litt uthevinger):

Om noen sjekker opp dama di ( i den tro at hun er singel selvfølgelig, dersom hun lar seg forføre) hvordan kan man innbille seg at man har noe rett til å "ta igjen" ? Ta igjen for hva? At noen prøvde seg på en jente han regnet med var singel? Ja, om noen virkelig er så umodne, er det like greit de havner inne noen år, til de ikke har like dårlige tankeevner som en overhormonell fjortenåring på spritfylla...

Dersom det er en bekjent av en eller begge, som visste om forholdet, blir jo saken litt annerledes - men å skulle "hevne seg" på en fyr som ikke har gjort noe galt er direkte latterlig.

kanonkent: Finne noe bedre å stå for kanskje? Et tips :)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Du nevner at kvinner alltid vil søke personen med høyest verdi - snakker du da om all verdien veid opp mot hverandre? Som at den verdien en eventuell type har for henne som person kan veie opp mot sosial og attraktiv verdi hos en annen?

Snakker om den relative verdien til PUA'en. Altså hvordan damas verdi er mot PUAens sin sett fra hennes synspunkt.

Hvis hun har en kombinasjon av sterkt følelsesmessig stimulering (Emotional vs Logical) og det er en person av høy verdi i hennes øyne, vil hun være "utro". Hun er designet slik.

Om hun ikke synes typen har høy nok verdi, får hun slå opp med ham før hun puler rundt på andre folk. Å være utro blir uansett galt. Også følelsesmessig - hvor mange er det som er utro uten å angre?

Som sagt, logikken blir bare borte når man stimulerer følelsene hennes nok.

Det du skriver der er et glimrende eksempel på hvorfor damer bare ikke gjør slikt.

Det er faktisk mange som er "utro" uten å angre

Lenke til kommentar
Som sagt, logikken blir bare borte når man stimulerer følelsene hennes nok.

Det du skriver der er et glimrende eksempel på hvorfor damer bare ikke gjør slikt.

Det er faktisk mange som er "utro" uten å angre

Mulig logikken blir borte i øyeblikket, men man har følelser både da og etterpå. Og om en dame ikke angrer etter å ha vært utro, er hun søppel.
Lenke til kommentar

Hvis hun har en kombinasjon av sterkt følelsesmessig stimulering (Emotional vs Logical) og det er en person av høy verdi i hennes øyne, vil hun være "utro". Hun er designet slik.

Det er feil. Det er nok mange kvinner som føler skyldfølelse som overgår alt av verdi.

Men det kommer nok mye an på typen hennes også, vil jeg tro.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar
Det er nok mange kvinner som føler skyldfølelse som overgår alt av verdi.

Det kalles ankring. Et NLP term. Hun knytter vonde følelser ved tanken på utroskap (Pga repetisjon internt) så de vil automatisk dukke opp når muligheten om utroskap byr seg.

Det er her feks boyfriend destroyers kommer inn. De bryter dette tankemønsteret og manipulerer jenta til å sette deg i kjærestens plass. Da blir det plutselig "greit".

Ankring er forresten den samme teknikken jeg bruker for å kalle frem state. (via musikk)

Jeg har til dags dato aldri opplevd en target med buyers remorse (Angre dagen etterpå).

Lenke til kommentar
Mulig logikken blir borte i øyeblikket, men man har følelser både da og etterpå. Og om en dame ikke angrer etter å ha vært utro, er hun søppel.

Smart sagt.

Her er forklaringen på det:

Hvis dama føler buyers remorse (Se forrige post) så er det fordi disse følelsene, eller rettere sagt, følelsesmessige rollercoasteren hun er på når hun er nær deg, ikke er konstant.

Hun vil komme tilbake til et nivå igjen hvor logikken blir sterkere enn følelsene, og da vil slike følelser kicke inn igjen. Dette skjer forhåpentligvis etter hun er ute av døra di :)(Dette er en spøk for de som tar ting ALT for bokstavelig her).

Hun er ikke søppel av den grunn. Damer blir konstant bedømt pga seksualiteten min, og det er slike utsagn som bidrar til at damer tror at sex er fy-fy. Ta heller å godta og omfavn det faktum at damer er seksuelle dyr. Faktisk det eneste av kjønnene med et kjønnsorgan DESIGNET for seksuell nytelse.

Klitoris

G-punkt

A-punkt

Deepspot

Disse orgasmesentrene er der for å sørge for at dama digger sex.

Hun er som sagt designet for dette. Lær deg heller hvordan du gir henne syk seksuell nytelse, så vil damer strømme til deg. (Du vil faktisk bli anbefalt i noen tilfeller)

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...