Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

greit å sjekke opp jenter med type?

Anbefalte innlegg

Da anmelder man taperen som først ikke klarer å holde på dama si, og så begynner å slå andre.

Men da er ansiktet ditt ødelagt, samt et dusin tenner. Dessuten vil en slik hendelsen muligens legge grunnlag for psykiske problemer i framtiden, angst bl.a.

Taper eller ikke, konsekvensne kan bli fatale, finnes mange idioter der ute.

Man kan ikke gå rundt og være redd for hva alle idiotene der ute kan finne på. Da er det nok like greit å bli inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men _dersom_ jeg hadde hatt ei dame som da hadde falt for denne flørtingen fra en annen type, så er det jo dama (eventuelt meg) det er noe galt med.

Men jeg hadde fremdeles dukket opp uanmeldt på døren din.

Then what?

Jeg skjønner ikke hva man skal få ut av å "ta igjen" med vold på den parten som har minst skyld. Om noen fortjener "straff" så er det jo først og fremst personen som har vært utro, ikke middelet for handlingen.

Jeg mener selvsagt ikke man skal banke dama, men det er dit sinnet bør rettes, uansett.

Og hva får du ut av å banke fyren? tror du dama blir mindre utro av den grunn, og at forholdet vil fungere bedre i ettertid? Neppe.

Hadde det vært et scenario der dama hadde vært utro med en dude hun hadde truffet på byen, enten fordi hun var lei av meg, eller bare ble revet med (eller en hvilken som helst grunn), så hadde det ikke vært noe forhold igjen.

Jeg har nulltolleranse for utroskap. Et kyss, tja, men å gå hele veien, da er det bare til å pakke og dra.

Og ja, jeg kan være ærlig og si at da hadde det svartnet for meg, jeg hadde banka opp duden som var utro med dama mi, enten aleine eller med flere, det hadde ikke spilt noen rolle for meg.

Ja, jeg vet at det er feil, og så videre, kan bli politianmeldt og sånn. Men jeg sier bare hva jeg hadde gjort.

Så min konklusjon er egentlig at man bør holde seg unan jenter med type. En liten flørt er da vel greit, men når du får vite at hu har type, da tar du det rolig!

Lenke til kommentar

Enig med mange her. Jeg hadde banka dritten ut av han duden som hadde dratt det for langt med dama mi. Jeg hadde banka dama også for den saks skyld hvis det var helt og holdent hennes feil. Uansett så hadde gutten fått rikelig med bank og jeg hadde ikke brydd med noe om hva du sa. Forholdet er helt over og uheldigvis endte det i vold. Det endte sånn og ferdig med det. Få straffa og få det ut av verden. Jeg hadde kasta dama på hue og ræva ut på timen.

Jeg hadde gjort det bare for og bevise at sånn der gjør du bare ikke. Har hun type så hold pikken din unna what so ever. Det at dere orker og røre rundt i dressingen til en annen mann syntes jeg også er kvalmt. Fy faen æsj..

Dette er det jeg ville gjort så dere trenger ikke plage meg med at jeg er sinnsyk. Dama mi veit at de begge ville fått juling hvis hun hadde gjort noe sånt. Hun respekterer det og skjønner godt at jeg ville gjort det. Jeg har ikke noe sinne problemer med mindre jeg er drita full. Jeg ville uansett ikke rydda opp i dette på fylla og det skal du være glad for. Da hadde jeg gått alt for langt....

Hva forventer dere som gjør dette? At typen liksom skal komme bort og ta en prat? Så skal du si det var hennes feil liksom..? Det trengs 2 for og pule.. Du er ikke uskyldig!

Lenke til kommentar

Dama har et valg: Si at hun har type og snu ryggen til, eller sjekke ut muligheten. Velger hun det siste, er det du som ikke har gjort jobben din godt nok. Du kan godt bli sint, men det hjelper ingen.

På den andre siden, vedkommende som sjekker opp dama og vet at hun har type gjør et risikabelt valg. Selv om man kan hevde til man blir blå at vold er en ikke-ting, er det fakta at det skjer. Ønsker du å ta den risikoen, så vær så god. Du sitter i verste fall igjen med hull i hodet, typen i fengsel på livstid, og dama traumatisert. Du legger opp til mye dritt ved å sjekke opp dame med type. I stedet, ligg unna og prøv å gjøre verden til et bedre sted.

Utover det er livet urettferdig. Har du ikke noe å stille opp med i slike situasjoner så taper du. End of story.

Lenke til kommentar
Jeg hadde gjort det bare for og bevise at sånn der gjør du bare ikke. Har hun type så hold pikken din unna what so ever. Det at dere orker og røre rundt i dressingen til en annen mann syntes jeg også er kvalmt. Fy faen æsj..

Hva forventer dere som gjør dette? At typen liksom skal komme bort og ta en prat? Så skal du si det var hennes feil liksom..? Det trengs 2 for og pule.. Du er ikke uskyldig!

Så du vil ikke "go there" hvis noen andre har vært der før deg? Lykke til med den jakten. :)

Jeg forventer at typen skal ta det opp med dama si. Det er hun som har driti seg ut, end of discussion. Livet er en konkurranse, og det gjelder damer også. Hvis du ikke klarer å holde på dama di, så tapte du visst den. Da står det vel bare på om du er en dårlig taper eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Det er ikke sikkert at man vet at jenta har type før det er for sent engang.
Synes det er et viktig poeng egentlig. Om noen sjekker opp dama di ( i den tro at hun er singel selvfølgelig, dersom hun lar seg forføre) hvordan kan man innbille seg at man har noe rett til å "ta igjen" ? Ta igjen for hva? At noen prøvde seg på en jente han regnet med var singel? Ja, om noen virkelig er så umodne, er det like greit de havner inne noen år, til de ikke har like dårlig tankeevne som en overhormonell fjortenåring på spritfylla...

Dersom det er en bekjent av en eller begge, som visste om forholdet, blir jo saken litt annerledes - men å skulle "hevne seg" på en fyr som ikke har gjort noe galt er direkte latterlig.

Lenke til kommentar

Jeg har en ganske klar regel på dette:

1. Jeg prøver meg aldri på dama/x'er av kompisser med mindre noe annet er sagt om sistnevnte.

2. Damer som er i tydelig seriøse ekteskap etc. der feks barn kan bli rammet av mammas tøseri.

3. Alt annet er fair bytte

Fine damer har alltid en eller annen form for "type". Jeg kan ikke tilfredsstille hele verden heller, så hvorfor i alle dager skulle jeg bry meg om en fyr som jeg aldri før har møtt?

Kvinner vil alltid ta avgjørelser basert på følelsene deres i øyeblikket. De vil alltid søke personen med høyest verdi, og hvis jeg demonstrerer at jeg har dette i hennes øyne, så ser jeg på det som noe positivt at hun går til sengs med meg.

Lenke til kommentar
Du besvarer ikke spørsmålet.. Hvordan/hvorfor/hvem hjelper det å banke opp fyren, og hvorfor retter du sinnet mot ham når det er dama som utvilsomt har gjort deg mest urett?

Det går vel ganske tydelig frem hvorfor og hvem det hjelper at jeg banker opp fyren ? Det hjelper på meg. Det hjelper på min aggresjon. Jeg føler meg bedre.

Og sinnet rettes mot han fordi han gikk hele veien med dama, når han VET at det vil 99 % ødelegge det forholdet hun har med en annen. Men jeg skjønner hvordan du tenker, for dama vet jo akkurat det samme. Men man må vel se det litt an på situasjonen. Har du oppført deg som en tosk mot dama under hele forholdet, ja da har du vel kanskje ikke så mye du skulle sagt. Men jeg hadde fremdeles banka opp fyren, fordi han i mine øyne gjør noe fryktelig galt.

Lenke til kommentar

@eladmir høres ut som rene casanova. Tar damer uansett om de er med/uten typer. Rene sexguden på papiret, der damer som er i fohold ikke kan la være i å snuble oppå staven hans. Håper bare ikke at dette er rene pjatten (har mine mistanker). Er tross alt et forum, dette. Man kan utgi seg for å være hva som helst her.

Lenke til kommentar
Men _dersom_ jeg hadde hatt ei dame som da hadde falt for denne flørtingen fra en annen type, så er det jo dama (eventuelt meg) det er noe galt med.

Men jeg hadde fremdeles dukket opp uanmeldt på døren din.

Then what?

Jeg skjønner ikke hva man skal få ut av å "ta igjen" med vold på den parten som har minst skyld. Om noen fortjener "straff" så er det jo først og fremst personen som har vært utro, ikke middelet for handlingen.

Jeg mener selvsagt ikke man skal banke dama, men det er dit sinnet bør rettes, uansett.

Og hva får du ut av å banke fyren? tror du dama blir mindre utro av den grunn, og at forholdet vil fungere bedre i ettertid? Neppe.

second that!

har opplevd at folk har kommet etter meg, men da har jeg fortalt dem at det ikke er meg de burde komme etter men sine egen dame. vis du viser dem at du ikke er redd dem blir de ofte litt mer fornuftige, "first line of defense" er ofte å prøve å skremme folk vekk.

@eladmir høres ut som rene casanova. Tar damer uansett om de er med/uten typer. Rene sexguden på papiret, der damer som er i fohold ikke kan la være i å snuble oppå staven hans. Håper bare ikke at dette er rene pjatten (har mine mistanker). Er tross alt et forum, dette. Man kan utgi seg for å være hva som helst her.

hehe helt klart :) jeg overdriver nok endel, men ja dette er tillfellet for meg nå. er også et forsøk på å dra igang en debatt. og vis du ikke er interesert i å delta eller føler du er nødt til å komme med nedlatende ting om meg uten å kjenne meg så synes jeg du kan gjøre det med meg personlig og ikke på forumet.

Lenke til kommentar
Enig med mange her. Jeg hadde banka dritten ut av han duden som hadde dratt det for langt med dama mi. Jeg hadde banka dama også for den saks skyld hvis det var helt og holdent hennes feil. Uansett så hadde gutten fått rikelig med bank og jeg hadde ikke brydd med noe om hva du sa. Forholdet er helt over og uheldigvis endte det i vold. Det endte sånn og ferdig med det. Få straffa og få det ut av verden. Jeg hadde kasta dama på hue og ræva ut på timen.

Dette er det jeg ville gjort så dere trenger ikke plage meg med at jeg er sinnsyk. Dama mi veit at de begge ville fått juling hvis hun hadde gjort noe sånt. Hun respekterer det og skjønner godt at jeg ville gjort det. Jeg har ikke noe sinne problemer med mindre jeg er drita full. Jeg ville uansett ikke rydda opp i dette på fylla og det skal du være glad for. Da hadde jeg gått alt for langt....

slike holdninger ender du fort opp i fengsel med, du kan ikke banke opp alle problemene dine, jeg synes man burde være mer voksen og ta ting på en mer voksen måte, og å banke dama? hvor skal de få deg? er det ikke bedre å komme seg videre i livet? droppe dama. eller er det så viktig å bevise at hu oppførte seg dårlig oven for deg at du er nødt til å banke noen ? nei lær deg å telle til 10.

Da anmelder man taperen som først ikke klarer å holde på dama si, og så begynner å slå andre.

Men da er ansiktet ditt ødelagt, samt et dusin tenner. Dessuten vil en slik hendelsen muligens legge grunnlag for psykiske problemer i framtiden, angst bl.a.

Taper eller ikke, konsekvensne kan bli fatale, finnes mange idioter der ute.

Man kan ikke gå rundt og være redd for hva alle idiotene der ute kan finne på. Da er det nok like greit å bli inne.

jeg må faktiks innrømme at jeg ikke viste at det finnes så mange ustabile mennesker der ute. men jeg lever heller livet nå, en å gå å være redd for hva som dukker opp rundt neste sving hele tida :)

Lenke til kommentar

Å prøve seg på noen som har kjæreste har jeg nulltoleranse for. Spesielt hvis de er fullt og helt klar over at den de prøver seg på allerede har et forhold. Greit nok, det er ikke lett å styre unna de man har fått sansen for, men man bør lære seg å tidlig styre unna dersom man finner ut at vedkommende er opptatt. Det er riktig som noen sa her at man burde ikke ødelegge for et forhold, for det er det man gjør.

Opplevde nettopp at en dude prøvde seg på dama mi. Jeg går på skole i Grimstad og og hun bor hjemme i Rogaland, så det hele ble skikkelig vanskelig. Jeg fikk bare vite det hun sa til meg, og jeg hadde fullstendig panikk og angst mens jeg trasket rundt og tenkte på det. Det var så langt unna, og jeg kunne ikke gjøre noe annet en å snakke på telefon med dama. Jeg sov dårlig om nettene og var mye sint.

Han som prøvde seg visste veldig godt at dama mi var opptatt, men kunne likevel ikke dy seg. Han prøvde hele tiden og overtale henne til å gjøre det slutt med meg, og snakket dårlig om meg og skolen jeg gikk på. Ikke bare det, men han utnyttet hennes samvittighet som ikke tåler å såre noen, så hun ble ham med å gikk tur av og til. Jeg holdt på å klikke, og det gjorde skikkelig vondt, selv om dama fortalte meg alt som skjedde. Det gikk noen uker. Dama mi hadde blitt godt overtalt, og jeg merket at hun sto og vippet mellom meg og han. Jeg bestemte meg for å gjøre noe, så jeg kjørte hjem og hadde en lang prat med dama, og sa i fra til han duden som prøvte seg at han måtte slutte. Jeg var veldig snill i førsten, og forklarte han bare at han ødela for oss to, og at han burde slutte å plage henne. '

Men han sluttet ikke med det første, og jeg kjente det klødde i hendene. Jeg var kjempesint, og frustrert, og sa til slutt i fra om at hvis han ikke sluttet så ble det bråk. Han sluttet, og ting begynte sakte men sikkert å bli normalt igjen.

Derfor har jeg nulltoleranse for å prøve seg på noen som er opptatt, fordi jeg har merket det selv hvor mye det sliter på kroppen dersom man blir utsatt for at noen prøver seg på dama. Følgelig finnes det flere situasjoner, og annerledes forhold enn det jeg og dama har, og andre tenker nok ikke så mye på det. Jeg synes folk burde prøve seg på single folk, og dersom man liker noen som er i et forhold så burde man jammen vente til de eventuelt blir ledige, eller komme over det og slutte å mate følelsene for den personen.

Lenke til kommentar

:wow:

Banke både han og dama? Djeez... Du har kanskje best av å være singel.

Lenke til kommentar

:wow:

Banke både han og dama? Djeez... Du har kanskje best av å være singel.

Men Mirann, moral til side(for å se det fra voldsutøvers side), hvem er det som mest fortjener bank om den først skal deles ut? Det er jo uten tvil dama.

Det blir omtrent dobbeltmoralsk å la dama være om man banker opp fyren først.

(jeg stadfester igjen at jeg er imot vold i disse situasjonene, og hater vold mot kvinner generelt)

Lenke til kommentar
Du besvarer ikke spørsmålet.. Hvordan/hvorfor/hvem hjelper det å banke opp fyren, og hvorfor retter du sinnet mot ham når det er dama som utvilsomt har gjort deg mest urett?

Det går vel ganske tydelig frem hvorfor og hvem det hjelper at jeg banker opp fyren ? Det hjelper på meg. Det hjelper på min aggresjon. Jeg føler meg bedre.

Og sinnet rettes mot han fordi han gikk hele veien med dama, når han VET at det vil 99 % ødelegge det forholdet hun har med en annen. Men jeg skjønner hvordan du tenker, for dama vet jo akkurat det samme. Men man må vel se det litt an på situasjonen. Har du oppført deg som en tosk mot dama under hele forholdet, ja da har du vel kanskje ikke så mye du skulle sagt. Men jeg hadde fremdeles banka opp fyren, fordi han i mine øyne gjør noe fryktelig galt.

Det virker som du er av oppfatningen at en dame er en ting som kan stjeles. Hun er ikke det. Han kan ikke TA henne fra deg, det er hun som må GI seg til ham, og dermed ta seg selv fra deg.

Hvordan kan du med moralen i behold, og oppfatningen "urett mot forholdet krever vold", banke opp fyren men ikke dama, når det uten tvil er henne som har utført det desidert største sviket mot deg?

Det er ikke han som er utro, det er henne. Han er et middel.

Lenke til kommentar
Men Mirann, moral til side(for å se det fra voldsutøvers side), hvem er det som mest fortjener bank om den først skal deles ut? Det er jo uten tvil dama.

Det blir omtrent dobbeltmoralsk å la dama være om man banker opp fyren først.

(jeg stadfester igjen at jeg er imot vold i disse situasjonene, og hater vold mot kvinner generelt)

Det var volden jeg reagerte på. Men er helt enig med deg at det er dama som er den skyldige. Som jeg skrev tidligere i tråden, jeg ser på det som parten som er i ett forhold sin oppgave å avvise. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...