Zethyr Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det virker som om gutter synes det er spennende å sjekke opp gutter for å "sjekke om de greier det", som et slags boost for selvtillitten. Er det slik jeg tror det er?Det er klart det er spennende, men det er jo ikke derfor man gjør det. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kanskje ikke, men det virker som om med en gang en jente har kjæreste blir hun mer spennende. Kanskje fordi man vet at man egentlig ikke kan få henne, så prøver man alikevel for å bevise ovenfor seg selv at man klarer "det umulige". Hm ... dette ble litt for innviklet, men du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kanskje ikke, men det virker som om med en gang en jente har kjæreste blir hun mer spennende.Ville ikke du prøvd deg på gutten som gikk nedover gata med Angelina Jolie hånd i hånd, selv om han så middelmådig ut? Eller jenta som gikk med Brad Pitt, for å se det andre veien? Jeg ville hvertfall lurt på hva faen hun/han hadde som gjorde at noen så viktige personer bruker tid på dem. På samme måte, men i mye svakere grad, tenker man om gutter/jenter som har kjæreste. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jo men det jeg mener er; er det for å bevise at man er digg nok til å få henne, eller er det fordi man virkelig er interessert i jenta? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jo men det jeg mener er; er det for å bevise at man er digg nok til å få henne, eller er det fordi man virkelig er interessert i jenta?Man puler vel ikke ei jente man ikke har lyst på, uansett annen grunn? Det høres ikke spesielt gøy ut.. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Man puler vel ikke ei jente man ikke har lyst på, uansett annen grunn? Det høres ikke spesielt gøy ut.. Det finnes da forskjellige lyster. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hm. Hvis det kun kreves et par timer med deg for å være utro, skjer det uansett. Jeg har vært bortpå ei med type, men det er ikke noe jeg går for. Som sagt fra før av, finnes nok fisker i havet. Forsåvidt kjipt å få bang av en gjeng karer med balltre også Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg hadde blitt irritert om noen hadde så til de grader lagt an på dama mi. Litt uskyldig flørting hadde jeg sikekrt blitt litt sjalu for, men ikke noe å hisse seg opp for. Dama har valgt meg, og ikke alle andre kåte single gutter Men _dersom_ jeg hadde hatt ei dame som da hadde falt for denne flørtingen fra en annen type, så er det jo dama (eventuelt meg) det er noe galt med. Men jeg hadde fremdeles dukket opp uanmeldt på døren din. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg syns du skal la jenter med type være i fred jeg, og ikke ødelegge forholdet til andre.. Dessuten så kan typen bli ganske mad på deg.. Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg syns du skal la jenter med type være i fred jeg, og ikke ødelegge forholdet til andre.. Dessuten så kan typen bli ganske mad på deg.. jeg er såpass egoistisk at jeg driter i om jenta har type. skal man fram i verden kan man ikke alltid la alle andre gå foran , da får du aldri dama du har lyst på. mange jenter er jo sammen med typen kun fordi de ikke gidder å bytte elelr fordi de er redd for å ikke finne noen nye. derfor er det lettere å slå opp når det er en motivasjon på andre sida... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei ikke gjør det, tenk om typen heter Boler Tom og banker dritten ut av deg Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 jeg er såpass egoistisk at jeg driter i om jenta har type. skal man fram i verden kan man ikke alltid la alle andre gå foran , da får du aldri dama du har lyst på. mange jenter er jo sammen med typen kun fordi de ikke gidder å bytte elelr fordi de er redd for å ikke finne noen nye. derfor er det lettere å slå opp når det er en motivasjon på andre sida... Tøffen! En liten hedonist du On Topic: Jeg har ikke noe behov for å sjekke opp opptatte jenter. Jeg er ikke interessert i å være den personen som gjør at hun noen uker senere sitter gråtende i en stol, og forteller at hun har vært utro. Hvorfor skal jeg det? Plenta av andre fisker i havet som man kan forsyne seg av, uten at det skjer på bekostning av andre. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det spørs på settingen. Hvis jeg er ute og møter en dame, bryr det meg ikke så mye om hun har en type hjemme. Her gjelder de samme reglene som alle andre steder i livet. Man må som regel tråkke på noen tær for å komme seg opp og frem. Er jeg derimot på en fest hvor dama og typen er holder jeg meg selvfølgelig unna. Og hvis jeg ikke vet noe om det, og blir bedt om å holde meg unna, gjør jeg også som regel det. Unntaket er vel hvis en fyr klikker i vinkel fordi jeg sitter og snakker med dama hans. Da må jeg innrømme at det hender det går en liten faen i meg. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg syns du skal la jenter med type være i fred jeg, og ikke ødelegge forholdet til andre.. Dessuten så kan typen bli ganske mad på deg.. jeg er såpass egoistisk at jeg driter i om jenta har type. skal man fram i verden kan man ikke alltid la alle andre gå foran , da får du aldri dama du har lyst på. mange jenter er jo sammen med typen kun fordi de ikke gidder å bytte elelr fordi de er redd for å ikke finne noen nye. derfor er det lettere å slå opp når det er en motivasjon på andre sida... Srry.. Kamerat av meg som skrev.. xD Jeg gir faen om en jente har type.. Jenta sin feil om hun gjør det.. Ikke min.. Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg syns du skal la jenter med type være i fred jeg, og ikke ødelegge forholdet til andre.. Dessuten så kan typen bli ganske mad på deg.. jeg er såpass egoistisk at jeg driter i om jenta har type. skal man fram i verden kan man ikke alltid la alle andre gå foran , da får du aldri dama du har lyst på. mange jenter er jo sammen med typen kun fordi de ikke gidder å bytte elelr fordi de er redd for å ikke finne noen nye. derfor er det lettere å slå opp når det er en motivasjon på andre sida... Srry.. Kamerat av meg som skrev.. xD Jeg gir faen om en jente har type.. Jenta sin feil om hun gjør det.. Ikke min.. Svarer du ikke akkurat det kameraten svarte da? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg syns du skal la jenter med type være i fred jeg, og ikke ødelegge forholdet til andre.. Dessuten så kan typen bli ganske mad på deg.. jeg er såpass egoistisk at jeg driter i om jenta har type. skal man fram i verden kan man ikke alltid la alle andre gå foran , da får du aldri dama du har lyst på. mange jenter er jo sammen med typen kun fordi de ikke gidder å bytte elelr fordi de er redd for å ikke finne noen nye. derfor er det lettere å slå opp når det er en motivasjon på andre sida... Srry.. Kamerat av meg som skrev.. xD Jeg gir faen om en jente har type.. Jenta sin feil om hun gjør det.. Ikke min.. Svarer du ikke akkurat det kameraten svarte da? Han sa at det var galt, jeg sa at jeg gir faen Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Men _dersom_ jeg hadde hatt ei dame som da hadde falt for denne flørtingen fra en annen type, så er det jo dama (eventuelt meg) det er noe galt med. Men jeg hadde fremdeles dukket opp uanmeldt på døren din. Then what? Jeg skjønner ikke hva man skal få ut av å "ta igjen" med vold på den parten som har minst skyld. Om noen fortjener "straff" så er det jo først og fremst personen som har vært utro, ikke middelet for handlingen. Jeg mener selvsagt ikke man skal banke dama, men det er dit sinnet bør rettes, uansett. Og hva får du ut av å banke fyren? tror du dama blir mindre utro av den grunn, og at forholdet vil fungere bedre i ettertid? Neppe. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 jeg er såpass egoistisk at jeg driter i om jenta har type. Men du bryr deg hvis du for ansiktet most inn? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 jeg er såpass egoistisk at jeg driter i om jenta har type. Men du bryr deg hvis du for ansiktet most inn? Da anmelder man taperen som først ikke klarer å holde på dama si, og så begynner å slå andre. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Da anmelder man taperen som først ikke klarer å holde på dama si, og så begynner å slå andre. Men da er ansiktet ditt ødelagt, samt et dusin tenner. Dessuten vil en slik hendelsen muligens legge grunnlag for psykiske problemer i framtiden, angst bl.a. Taper eller ikke, konsekvensne kan bli fatale, finnes mange idioter der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå