Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

greit å sjekke opp jenter med type?

Anbefalte innlegg

de siste tre jentene jeg har hvert med ha har hatt type, mens jeg har hvert med dem. er dette umoralsk av meg?

hvem sitt ansvar er det? jenta sitt ansvar å ikke være utro ? mitt ansvar for å ikke ligge med jenter som har type? jeg er jo singel så er jo tross alt ikke mitt problem ? eller er det?

selv synes jeg det har hvert greit. men var et tilfelle der en kjæreste av hu jeg hadde hvert med kom etter meg. ble litt styr men fikk overtalt han til at det ikke var min feil.

får meg til å tenke litt, hvorfor er alle så villige til å være utro? jeg vil heller være singel en å være med noen bare pga trygghet. jeg er ikke redd for at jeg ikke skal finne noen andre, som tydligvis endel jenter er. toughts?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, kommer litt ann på. Hvis du ikke kjenner typen til dama så er det vel i for seg greit i noen tilfeller. Men du må jo nesten egentlig se det litt ann selv. Hva du ser på som riktig og hva samvittigheten din tillater deg er jo det som betyr noe egentlig. Så lenge du innser hva du driver med og hvilken effekt det har på de folkene og hvilke konsekvenser det kan få.

Lenke til kommentar

Er vel ikke ditt problem i utgangspunktet, men jeg holder meg moralsk sett unna jenter med type. Å finne ut at dama di har vært utro er, etter andres reaksjoner å bedømme, veldig smertefullt, og smerte er i utgangspunktet noe jeg ikke øsnker å påføre andre.

Lenke til kommentar
Dette gjelder selvfølgelig for både gutt og jenter, men jeg mener det er personen i et forhold som har ansvar for å ikke være utro. Klart det kan skape trøbbel hos andre gutter, men er en risk man må ta for å få den man liker.

Hva mener du med utro? Være med hjem, rote, knulle?

mener å gå hele veien ja

Lenke til kommentar

Vær forsiktig med jenter som har type, spesielt hvis du ikke vet hvordan typen ser ut eller hvordan han vil reagere. Før du vet ordet av det banker en høy bolertype på døra di med illrødt ansikt og et balltre i hånda. Eller plutselig blir du nødt til å unngå en by eller bydel fordi du kan treffe på denne fyren. Noen folk er jo helt psyko. Det verste er jo at ofte er det de mest psyko mennene som har de hyggeligste damene. Skjønner ikke hvordan det henger helt sammen...

Lenke til kommentar
Gjest alcoholic gjest

hold deg langt unna jenter med typer, det er umorlask og du lager bare trøbbel

det finnes en million andre jenter der ute.. du skal og vite at når noen legger ann på damen min

går eg først bort til de å ber de holde seg vekke. fortsetter denne typen får han seg

en fin en springskalle eller neve i trynet.. skjer nesten hver helg

Lenke til kommentar

Til deg over her: Sitter kjæresten din i rullestol og er lam fra halsen og ned samtidig som hun har mistet taleevnen? Er det du som må snakke for kjæresten din? Kanskje oppførselen til dama di har er med på å få folk til å sjekke henne opp.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Er vel ikke ditt problem i utgangspunktet, men jeg holder meg moralsk sett unna jenter med type. Å finne ut at dama di har vært utro er, etter andres reaksjoner å bedømme, veldig smertefullt, og smerte er i utgangspunktet noe jeg ikke øsnker å påføre andre.

Kunne ikke sagt det bedre :yes:

Lenke til kommentar

Mennesker som sjekker opp opptatte personer tenker sikkert at "de er opptatte for en grunn, og det er at de har kvaliteter". På en måte blir opptatte mennesker mer attraktive. "Det må være en grunn til at noen er sammen med de."

Men personlig syns jeg å sjekke opptatte folk er som å trampe i andres liv.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Archangel_*

Holder meg langt borte fra jenter med type, kunne ikke falle meg inn å sjekke dem opp.

For min egen del har jeg altfor mye repekt for mennesker som er sammen til å utsette dem for noe som det etter all sannsynlighet bare blir problemer av.

At alle ikke er lykkelige i sine forhold og at noen har store problemer av all slags ulike årsaker er jo sant men i de tilfellene vil jeg allikevel holdt meg på avstand til det eventuelt var over.

Skulle det forekomme så mener jeg det er begge sin skyld, det er ikke slik at den ene parten er helt passiv eller ikke er i stand til å ta noen veloverveide valg.

Skulle en dame som har type lagt seg etter meg ville jeg bedt henne tenke over og avslutte forholdet hun ville ha vært i før noe annet hadde hendt.

Lenke til kommentar

Jeg sjekker ikke opp opptatte jenter.

Men nå har jeg møtt ei jente (med type) som har sagt til meg at forholdet deres ikke er bra. Er det da rett å oppmuntre til å avslutte forholdet, slik at jeg kan få fritt fram?

Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget med å holde på med noen som har kjæreste. Det største ansvaret syns jeg ligger på den personen som er i forholdet, men jeg mener og at har man litt moral ligger man unna.

Er det bare for å få seg noe kan man like gjerne ta noen andre, er man forelsket burde man jo ha respekt for damen/mannen og ikke lede dem i fristelse (og hvordan vet du at denne personen ikke vil være utro med deg hvis du er så heldig at de går fra hverandre og dere blir sammen i stede)

Lenke til kommentar
hold deg langt unna jenter med typer, det er umorlask og du lager bare trøbbel

det finnes en million andre jenter der ute.. du skal og vite at når noen legger ann på damen min

går eg først bort til de å ber de holde seg vekke. fortsetter denne typen får han seg

en fin en springskalle eller neve i trynet.. skjer nesten hver helg

høres ut som du sliter med å ha kontroll på dama di... er vel ikke min feil om dama di har lyst på meg?

Jeg sjekker ikke opp opptatte jenter.

Men nå har jeg møtt ei jente (med type) som har sagt til meg at forholdet deres ikke er bra. Er det da rett å oppmuntre til å avslutte forholdet, slik at jeg kan få fritt fram?

selvfølgelig er det rett, vi lever for å tjene oss selv gjør vi ikke? hvorfor skal jeg bry meg om en eller annen idiot som ikke klarer å passe på dama si. jeg kjenner ikke han.

Lenke til kommentar
høres ut som du sliter med å ha kontroll på dama di... er vel ikke min feil om dama di har lyst på meg?
Spør du meg så høres han ut som en aggressiv unge med ADHD som ikke tåler at gutter snakker med dama hans i det hele tatt. Dama burde ta beina fatt og rømme.

Til alle dere gutter som bli aggressive; noen sinne tenkt over at det er du som er problemet om dama ikke gidder å holde seg på matta for din skyld?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...