patjac Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) jeg har hatt norton nå, men abnomentet har gått ut.. jeg lurte på om noen viste om noen brae gratis programmer. Hvem er best? hvor finner jeg det? o.s.v =P jeg kan bruke norman, men jeg hater trege programmer =D (norman er veldig tregt) Endret 1. mars 2008 av patjac Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg bruker selv avast ( www.avast.com ), og er strålende fornøyd! Er gratis, finner det meste og tar lite ressurser;) Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Avira Antivir Classic + Comodo Firewall. Dette er vel den beste løsning du får gratis. Avira Antivir Classic bruker samme database som betalversjonen. Bruker lite resusser. Comodo Firewall ja slår det meste der ute. Godt scanne en gang iblant med SUPERAntiSpyware. Dette er det beste av gratis løsninger som finnes. Har diskutert dette før viss du leser sticky. Endret 2. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
baosen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kan anbefale og skaffe deg SpywareBlaster i tillegg. Den blokkerer mange farlige sider uten å kjøre i bakgrunnen . Lenke til kommentar
patjac Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 tusen takk for alle svar =P =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå