ak50224 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Folkens! Theatre Sync er noe Sony pusher frem på sine hjemmekinoprodukter. Funksjonen innebærer at alle Sony produktene snakker med hverandre via HDMI kabelen. Man trykker på en knapp, så stiller alle apparatene seg inn automatisk, og man klarer seg med en fjernkontroll. Jeg har prøvd å på PS3en med på denne moroa, men til liten nytte. Da kommer spørsmålet: Er det noen som har fått theatre sync til å virke med PS3? Eller har ikke Sonys teknologiske flaggskip denne funksjonen jeg ser overalt hvor jeg leser om Sonys hjemmeunderholdningsprodukter? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nei den har ikke kommet. (enda ?). Steng tråden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Steng tråden? Hva babler du om? Skal du begynne å leke moderator? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hva går Theatre Sync ut på? Har lest første posten men forstod liksom ikke helt meningen. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Han har fått svaret sitt, ja vel noe mer ? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Den kan fortsatt være åpen til videre diskusjon.. Jeg for f.eks vil gjerne vite hva dette egentlig er.. Heldigvis stenger man ikke alle tråder som har fått "svaret" sitt Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, hang ikke helt med hva stiller det seg inn til automatisk ? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Det dreier seg om at når jeg skrur på PS3en, så vil jeg at TV og forsterker skal skru seg på av seg selv, og stille seg inn riktig. Men det ser ikke ut til at det er mulig med ps3. Bare alle andre nyere sony produkter. -noe som er latterlig. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jepp, men det kommer sikkert i en update... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 nei. hele poenget er at det er kunn nye Sony produkter som har HDMI med CEC, som tydligvis bare sony Tver og recivere har. måten det fungerer på er at man har en kontroll. og man trykker på 1 knapp så skrur Tv en og reciver seg på. og eventuelle andre duppeditter som er med i den HDMI "ringen" Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 PS3 har vel Hdmi og hva er CEC ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 PS3 har vel Hdmi og hva er CEC ? hakke peiling. men jeg gidder ikke og bytte ut alt utstyr for og bare ha SONY så jeg kan trykke på 1 knapp. jeg er ikke så lat at jeg ikke kan trykke på 3 knapper. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Veldig grei funksjon hvis man har endel sony-produkter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå