Beyma Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Trenger sårt hjelp.. Skjønner ingenting.. Noen som kan si meg noe litt noe symbolikken og selve budskapet..? Tusen takk.. Crimar Lenke til kommentar
k0n Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Oppi nord så legger vi "fette" forran noe negativt, som er blitt et banneord, og får det til å høres enda mer negativt ut (egentlig burde det ha vært motsatt, siden dette er noe jeg mener er postitivt). Vet ikke helt om det var det du ville fram til, det betyr vel også det som faktsisk står, fitte - tyv, (utroskap, eller voldtekt?) Får håpe ingen blir støtet av dettte ordbruket. Endret 1. mars 2008 av k0n Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Det handler om en mann i 20 årene som peiser over alle konene i odda som erulykkkelig.. Klarer ikke å se meningen.. Lenke til kommentar
nadle Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har du snakket med Hege? Hun har hatt besøk av forfatteren på skolen denne uka.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Har du snakket med Hege? Hun har hatt besøk av forfatteren på skolen denne uka.. Haha ja.. Hun spurte meg om min mening.. Og jeg klarte ikke få finne en :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå