steinrr Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hadde et rart problem i dag. Våknet i dag tidlig og så at Zalman-vifta (m/lys) stod og blinket sammen med powerled på maskinen. Maskinen hadde stått av men av en eller annen grunn så drev den på med et eller annet. Disker etc var helt stille, de var ikke på. Prøvde å trykke av/på-knappen, men ingenting skjedde - fortsatt bare samme blinkinga. Dro ut strømmen - da forsvant blinkinga, men kom på igjen så snart jeg satt strømmen i. Fortsatt skjedde ingeting da jeg trykket på powerknapp. Mistenkte først lynnedslag, men ruter etc som stod i samme stikk-kontakt + en annen server jeg har var oppe, og det stod ingenting spesielt om lyn på nettet. Hadde heller ikke hørt noe i natt. Søkte litt rundt på nettet og så at noen hadde opplevd tilsvarende ting relatert til USB-enheter. Dro derfor ut diverse USB-enheter uten resultat. Til slutt dro jeg ut USB-pluggen til den trådløse musen + dro ut høytalerjack og satte den inn igjen. Da forsvant hele problemet, selv om jeg satte alt inn igjen og jeg kunne starte opp maskinen igjen. Ikke noe feil med den etter det jeg kunne se. Mistenker kanskje at den trådløse musen holder på å gå tom for batteri, og at det er en eller annen kommunikasjon fra mus til usb-plugg som har trigget dette. Noen som har vært borti tilsvarende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå