lyon Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 At 360'en fryser er et kjent faktum, men at Ps3 fryser, er det vanlig? kjøpte en splitter ny i går og den frøys på Mx-demoen. Regner med det er varmen som gjør dette? ikke at det var spess varmt i rommet men:/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Demo sier du? Mest sansynlig er det nok litt slarken programmering inne i bildet. Som PS3 eier bør du heller bekymre deg for at BR-drevet tar kveld Lenke til kommentar
lyon Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Demo sier du? Mest sansynlig er det nok litt slarken programmering inne i bildet. Som PS3 eier bør du heller bekymre deg for at BR-drevet tar kveld jepp, ja du sier nok noe der:P javel, noe man kan gjøre for å unngå det best mulig? Regner med hvis den går, at den vanlige garantien tar det gratis på reprasjon? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hos meg har Lego Star wars fryst 3 ganger.. eneste som hjelper da er å slå av hele maskinen.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Demo sier du? Mest sansynlig er det nok litt slarken programmering inne i bildet. Som PS3 eier bør du heller bekymre deg for at BR-drevet tar kveld BR drevet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Blu Ray-drevet ja Ja og for den hårsåre som kanskje ikkje skulle skjønne at det var ein spøk, så var det altså det. Lenke til kommentar
mark Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 min og frøys her om dagen... måtte ty til svenskeknappen... huf Lenke til kommentar
lyon Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Blu Ray-drevet ja Ja og for den hårsåre som kanskje ikkje skulle skjønne at det var ein spøk, så var det altså det. Hmm har hørt drevet kan kan ta kvelden før, var derfor jeg tok det mer serriøst:P Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har vel opplevd at maskinen min har fryst kanskje 5-7 ganger siden jeg kjøpte den. Kan ikke huske nøyaktig når det var, men kanskje i september en gang. Med andre ord ikke noe stort problem. Ikke i min bok i hvertfall! Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Min PS3 har fryst ganske ofte, men kun ved bruk av den innebygde nettleseren. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har opplevd at den har fryst i spill ja. Morken porting av spill tenker jeg.. Virker som det er mye billige løsninger om dagen når det gjelder porting av spill.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Eg husker eg opplevde frysing eit par ganger i Warhawk når det kom ut, men det eit relativt kjent problem. Så akkurat der tror eg at g ikkje er åleine. Men ellers har PS3`en min vist seg å vere dønn spiker stabil. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Min fryste akkurat. Spiller Uncharted. Det kommer i alle fall opp en tekst hvor det står: Sett inn spilledisken til Uncharted: Drake's fortune. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Høres ut som om symptomene til defekt BR-drev. Har du testet noen andre spill? Evt. dvd/BR-film? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Bare for å pirke litt her: Blu-ray Disc, BD-drev. (ikke BR ) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Høres ut som om symptomene til defekt BR-drev. Har du testet noen andre spill? Evt. dvd/BR-film? Funker helt greit på andre spill. Har restarta ps3'en noen ganger men den henger seg opp det samme steder på uncharted. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Bare for å pirke litt her: Blu-ray Disc, BD-drev. (ikke BR ) Har blitt rettet på den der før, men ser ikkje ut til at eg enda har lært Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Min ps4 fryser noen ganger på COD4 online.. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Min ps4 fryser noen ganger på COD4 online.. Når kom PS4? Neida, samme har skjedd en del gangen hos meg å så jeg har mått gå bort å skru av maskinen ved å holse on/off knappen inne. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 faen der frøys den under et lego brett! kommer aldri til 100% om lego skal tulle seg sånn hele tiden.. oppe i 5 lego frys siden jeg begynte på det i desember.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå