Christofferaa Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hei GPU1... er det grafikkortet? jeg har et program som heter Nvidia monitor som vise tempraturen på kjermkortet mitt... Nå står det GPU1 64 C. Jeg vil vite tempraturen på CPUen/prosessoren. Jeg har ett programm som heter RivaTuner, men vet ikke hvor jeg skal trykke for å se tempraturen på CPUen. har leta uten å finne noe, så kan noen hjelpe meg lit her? forklare hvor jeg kan se det? ville vært fint! Takk Endret 1. mars 2008 av bfplayer Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 GPU er skjermkortet ja. CPU er prosessoren. Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Takk for utrolig bra svar.... Er det noen som kan hjelpe meg? Takk Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Last ned everest. Kan jo det , men når jeg har hørt at det går ann å se tempraturen med rivaTunder... hva er da vitsen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Last ned everest. Kan jo det , men når jeg har hørt at det går ann å se tempraturen med rivaTunder... hva er da vitsen? Vitsen er å se temperaturer, viftehastighet, volts,..pluss masse annet. Rivatuner er ett prog for å *klokke* skjermkort (GPU/GPU-mem), hvor du også kan se temperatur, viftehastighet for *skjermkortet*. Dersom bios på skjermkortet støtter dette. Det kan du like greit se i Nvidia's egne utililty NTune (tidligere var det integrert i driver, noe som var en bedre løsningen enn dette NTune-søpplet). Det finnes mange utilities for å lese av CPU-temp m.m. Ett greit alternativ er HWMonitor. Endret 1. mars 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 HWmonitor var bra! TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå