Gå til innhold

er ABIT IP35 PRO, P35, Socket-775, ATX, Silent Otes2, 2xGbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 bra?

Refi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om mulig DET beste Intel P35 kortet som finnes ;-)

Jeg har også sett på dette kortet en stund, men lurer på en ting:

Slik jeg har forstått så støtter kortet 45nm-prosessorer etter en biosoppdatering, men får jeg i det hele tatt flashet bios hvis det står en yorkfield på kortet?

Hadde planer om å kjøpe en Q9450 + Abit IP35 pro men vil være sikker på at jeg får dem opp å gå...

Endret av lordpiet
Lenke til kommentar
Det kommer helt sikkert til å starte med gammel bios også, mulig du får en advarsel om unknown/unsopported cpu, men du får nok flashet uansett

er det en software som gjør det for meg eller? jeg har ikke peiling på det.

Lenke til kommentar

Har bios 14 på mitt IP35 Pro,og sammen med E8400 fungerer det knall.Eneste ulempen er at en må sette 0.1 vcore høyere i bios under klokking.Feks så setter jeg 1.45v i bios for å få 1.35 reelt.

Last ned en av de siste beta bios,de fungerer bedre med 45nm cpu.

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen folkens, da blir det nok et slikt et på meg. Bare så synd at det aldri er noen yorkfields på lager da...

Tror nok jeg kjøper et jeg å, ble veldig overasket over dette kortet ifordhold til det gamle.

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen folkens, da blir det nok et slikt et på meg. Bare så synd at det aldri er noen yorkfields på lager da...

Det er fordi de ikke er ute til salg enda, bortsettfra QX9650 da.

ja det var bra at QX9650 er ute da. for det er den jeg tror jeg må.

Siden jeg skal ha Quad-ExtremE

Lenke til kommentar
Den har vært ute ei god stund og er et svært dårlig kjøp til den prisen, regner med den vil falle ganske fort i pris når resten av Yorkfieldgjengen med QX9770 i spissen kommer.

Ok men burde jeg kjøpe QX9770 når den kommer eller QX9650??

Den har vært ute ei god stund og er et svært dårlig kjøp til den prisen, regner med den vil falle ganske fort i pris når resten av Yorkfieldgjengen med QX9770 i spissen kommer.

Skal ha en QX Før om Ca. Et år tror jeg.

Endret av manidress
Lenke til kommentar

Hvis det går et år til du skal kjøpe deg cpu kan du bare se bort fra alle råd du har fått, alt kommer til å være TOTALT forandret innen da, hverken QX9650 eller QX9770 kommer til å være noen highend cpu lenger, hvis de eksisterer i det hele tatt da.

Hvorfor skal du absolutt ha QX forresten?

Lenke til kommentar
Hvis det går et år til du skal kjøpe deg cpu kan du bare se bort fra alle råd du har fått, alt kommer til å være TOTALT forandret innen da, hverken QX9650 eller QX9770 kommer til å være noen highend cpu lenger, hvis de eksisterer i det hele tatt da.

Hvorfor skal du absolutt ha QX forresten?

Vil ha høy score i 3dmark06 og jeg vil han en bra game pc.

Endret av manidress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...