Raidenball Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 8.7 http://xbox360.ign.com/articles/856/856138p3.html Ble dette spillet særlig populært på PS2 egentlig? Litt merkelig det ikke var mer blest rundt det siden det er fra Rockstar. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Ja, slik går det når man skal haste sammen en port for å tjene noen raske penger. Og folk lurer på hvorfor mange xbox 360 til ps3 porter sliter. At en port fra Ps2 til xbox 360 skal slite med alt dette er utrolig: Quotes fra reviewen på linken over. . It's the repeated framerate drops and texture pop-in that earn the most grievances. Utrolig. Xbox 360 har krefter i MASSEVIS til å kjøre ett ps2 spill, selv med bedre texturer og høyere oppløsning. There are a lot of load times, but it's always worth the wait. Mye lasting? Ps2 hadde en 4x dvd rom og xbox 360 har en 12x dvd rom? Selv med bedre texturer så burde lastetidene være bedre enn dette. Og de kunne også ha utnyttet hdd som 99 % av xbox 360 eiere har. Men men.. testet bare bully i noen sekunder hos en venn og det virket greit nok ut. Men skulle man ha spilt det i dag ville jeg nok ha foretrukket xbox 360 versjonen. selv om jeg ikke har en og tviler på at de vil portet det til ps3. Endret 1. mars 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Spillet har en helt ny spillmotor da så det er ikke en ren port. A new engine was built from the ground up by developer Mad Doc, just for the Scholarship Edition. In some areas this has brought visual oomph. There are locations, such as the Academy, with great texture work, but other spots that seem to have received little attention Uansett så er jo dette Rockstar, de er jo ikke akkurat kjent for bra framerates. Endret 1. mars 2008 av Raidenball Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vel, det ser ikke ut til at framerate og teksturproblemer kan ha hatt så altfor mye å si, når spillet likevel får 8.7 (ikke det at jeg stoler så veldig mye på IGN-anmeldelser når de er førstemann ute uansett). Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Må vel skaffe meg dette spillet, fikk aldri spilt det på PS2. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har det gamle på PS2, men det såg mye bedre ut på 360. Så lurer meg på om eg kjøper meg det selv om eg har det gamle på PS2. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kommer nok ikke til å kjøpe dette. Birger Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hadde spillet på PS2! Veldig underholdende, men jeg la ikke merke til all loadingen som står skrevet over her. Morsomt slags GTA-lignende spill, bare i en vennligere versjon. 7,7/10 Lenke til kommentar
skever Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Når kommer dette spillet egentlig ut i norden?leste en tid tilbake at det skulle komme ut 7/3 og hadde satt av denne datoen for innkjøp.Ble sjokkert at da jeg leste på utgivelsesdatoen hadde blitt flyttet til 16/3 på gamer.no,men leser idag at tothegame.com har utgivelsedato 7/3 på nordic release,noen som kan bekrefte at det har kommet ut? skal stikke en en tur inn til sentrum og se om dem har,tenkte bare å poste dette først for å se om noen har sett det i butikkhyllene noe sted.. Lenke til kommentar
Scary_Kiddo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Siden spillet får de fleste bokser til og henge seg og generellt er helt på trynet optimalisert så burde ingen kjøpe det før Patchen kommer. Det er blitt bekreftet av Rockstar att de jobber med problemet og patch kommer så snart som mulig. På on the spot på gamespots live sending så kunne de ikke vise noe spess av spillet pga enorme loadingtider og så hang spillet seg, haha. Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som vet om de kommer til å gi det ut på PS2 eler PS3 også? Lenke til kommentar
Scary_Kiddo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Spillet kom originalt ut på PS2 i 2006, så det er bare og gå og kjøpe det. Ps3 vet jeg ikke, men tror ikke det. Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Så det er egentlig ikke så stor forskjell fra 2006 spillet til i dag? Lenke til kommentar
Andre.Nilsen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har lest om alle problemene folk har hatt med Bully på IGN, men jeg lurer på om det bare gjelder ntsc versjonen av spillet egentlig. Er på 40% game completion nå på Xbox 360 og spillet har ikke hengt seg opp en eneste gang. Har heller ikke opplevd noe annet som ødelegger spillopplevelsen, sant nok at det blir litt framerate drop når man beveger seg ute, men det ødelegger ingenting og jeg kan fint leve med det. Vil anbefale Bully: Scholarship Edition til alle som venter på GTA IV, Det burde holde deg opptatt en god stund fram mot releasen av GTA Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har spilt det på 360 jeg også nå, og har ikke lagt merke til noen lange loadetider, framerateproblemer og texture-pop in. Hadde det på PS2, og syns det flyter bedre på 360, så reviewene dere har lest er helt feil etter min erfaring i alle fall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Så det er egentlig ikke så stor forskjell fra 2006 spillet til i dag? Ein sammenligning i mellom Wii,PS2 og 360 versjonen ; http://www.gametrailers.com/player/31473.html?type= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå