Montag Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Kom over en morsom oversikt over tidenes 10 beste treningssekvenser - se her. Jeg må si at jeg har veldig sans for nummer 10 og nummer 2 på lista - særdeles fornøyelige greier. Noen som savner/ville lagt til noe på en slik liste? Endret 1. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Ja, hvorfor er ikke den utrolig tullete treningssekvensen fra American Ninja 2 med? Og åpningssekvensen til Ninja in the Dragons Den. Låten er så utrolig bra.."They were ready to fight! (shaka-ninjaaaa)" Ang. top 10 klippene, er det utvilsomt fett å se Jackie Chan på sitt beste. Er helt enig i 36 Chambers of the Shaolin på topp av lista. Har sett filmen flere ganger, det er bare lange treningssekvenser og sparringskamper stort sett. Endret 1. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kikket gjennom lista, og ble mer og mer skeptisk. Men der kom den til slutt ja, 36th Chamber of Shaolin på toppen. Akkurat slik det skal være. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ville kanskje byttet om plassene på noen, og kanskje hatt med en eller to andre (Shaolin Temple fra 1982, feks.), men alle bør i hvert fall vurderes for å være med i en slik liste (så lenge kriteriene favner så vidt). Og det er vanskelig å være uenig i valgene ut fra argumentene de gir. Og 36th Chamber på topp er jeg uansett enig i. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Den listen, ja hva kan man si. Karate Kid på 3 plass- Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Rocky-filmene har bare de beste treningssekvensene noensinne! Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 når gode gamle stallone begynner å "pumpe" til Eye of The Tiger! Ja da får jeg frysninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå