tranzer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 fy fader ass.. detta var dårlig gjort mot den lille ungen =( dårlig spøk! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Her er vel en ganske så motsatt reaksjon btw:D Best @ 0:10 Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Samme skjedde med meg en gang. Fikk en genser i en Big One Classic-eske. Ble ganske skuffet, for å si det mildt. :| Satt der og siklet på pizza (syntes at det var litt rart at noen skulle gi vekk en frossenpizza på julaften, men hey, jeg klager ikke) og så endte jeg opp med blazer ja. Kjekt. Endret 1. mars 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
Spizz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Fy Faen. Sånne ting gjør meg skikkelig forbanna! Hadde jeg hatt sånne foreldre veit jeg ikke hva jeg hadde gjort men hadde nok ikke vært pent. Akkuratt som en fra Lotto skulle ha ringt deg å si at du vant 7.4 mill, også ringer han fyren tilbake 15 minutter etterpå å sier at det bare var kødd. Nei fy faen! Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 står høyere opp i posten også men ingen som fikk med seg: "My mom decides to buy my brother an Xbox 360 for christmas. We leave that night and return the next morning to find he has sneaked a look....just as my mom thought he would, this is the result...and yes he did get the game console i will try to post the second video" altså ungen sneik seg først for å se hva han skulle få. Men ble oppdaget. Derfor gav de han en tom eske, men han fikk xboxen senere. Så egentlig et ganske bra "hevn". Selv om det kanskje er litt slemt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 sikkert fake som alt anna ellers i usa Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kunne ikke unngå å le meg skakk når han ungen pakka opp eska. Ja, jeg vet jeg er en kald jævel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det hadde foreldrene mine ALDRI fått glemme! Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 its payback time! ha ha tror dei foreldrene kan venta seg ein svær spøk i framtidå. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jepp, gaming er hellig. Hadde mora roet ned på Mc Donalds en uke kunne de sikkert ha kjøpt opp MS, Sony og Nintendo. Så feit var hun... De burde blitt tatt av barne-vernet. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Foreldrene som skulle ha litt god gammeldags juling der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Dette grenser til psykisk mishandling. Bygge opp forventinger på den måten og så rive dem ned. Det viser bare EN ting. Foreldrene ønsker bare å vise at han ikke er verd noe. Barnevernet er rette instans. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Råttent gjort. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Slapp av folkens. Han fikk 360'en sin etterpå! Det var en slags hevn fordi han hadde kikket på gavene sine, så han visste fra før at han kom til å få en 360 til jul. Endret 2. mars 2008 av Lande Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Slapp av folkens. Han fikk 360'en sin etterpå! Det var en slags hevn fordi han hadde kikket på gavene sine, så han visste fra før at han kom til å få en 360 til jul. Hehe...da var det kanskje ikke så synd på han alikevel da Tipper foreldrene hadde det grusomt morsomt på hans vegne. De ville forevige det lange trynet han fikk når esken ikke inneholdt en 360. Priceless! Så lenge han fikk en 360 til slutt, så må det være lov å tulle litt Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Spørs jo bare om han fikk en 360 etterpå.. kan jo være en unnskylding for at de ikke skal bli hatet av folkz på nett. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Egentlig godt gjort av foreldrende. Kidsa nå til dags er alt for storforlangende og forvente. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja dette var noen fine foreldre. Kan hende de angrer sterkt på denne saken når gutten blir eldre. Tror ikke dette er noe han glemmer så lett, selv om han fikk en maskin av en gamingside. Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dette her er noe av det verste eg har sett. Stakkars unge, det verste er den rå latteren etter på Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg hadde blitt pottesur om jeg hadde vært han lille gutten. Sånne ting sitter hardt i når man er liten gutt. Bedre å ikke få noen pakker enn å bli lurt på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå