Gå til innhold

Syns litt synd på gutten, fikk " Xbox " som gave.

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdens mest idiotiske foreldre. Hadde moren roet ned på McDonalds en ukes tid hadde de sikkert hatt råd til nytt hus.

Greit at de skal tricke han litt, men å le av han og gni det inn etter at de ser at spøken har gått alvorlig feil sier mye om hvor dårlige foreldre det er snakk om.

Er glad en gamingside tok opp saken og skulle skaffe gutten en xbox360 + utstyr. Microsoft tok også kontakt og spurte om de kunne hjelpe denne gamingsiden med utstyr osv.

Lenke til kommentar
Den var kanskje litt drøy, man ser jo at han ble veldig lei seg... men jeg tør vedde på at foreldrene kjøpte en xbox 360, men brukte emballasjen for og skjule en annen gave ;) Og så fikk han xbox'en til slutt.. standard foreldre greie..

Ja, har nok opplevd det, ja... :)

Både meg selv og ungane mine.

Er glad en gamingside tok opp saken og skulle skaffe gutten en xbox360 + utstyr. Microsoft tok også kontakt og spurte om de kunne hjelpe denne gamingsiden med utstyr osv.

Fint gjort.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Ja, det var dårlig gjort. Men fortsatt jævlig morsomt å se, hahaha. Men uten tvil, dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

hahahahahahahahahahahahahahaahahhahahahahahahahahaha :lol: klassisk hahahahaha se på ansiktet hans hahahaha

jk

Endret av medlem-122769
Lenke til kommentar
En ting er å gjøre det, men hvem i all verden finner glede i å legge ut video'n for andre å se?

Er jo egentlig ganske trivielt, selv om gutten ble fryktelig skuffet. Det var litt lite gjennomtenkt kanskje. Men dette er da ikke innenriks? Så videoen i går, og jeg mener å huske at de snakket engelsk.

Lenke til kommentar

Haha! Denne var jo litt morsom.. :D

Ikke om beskrivelsen på youtube ikke er sann, dog..

"My mom decides to buy my brother an Xbox 360 for christmas. We leave that night and return the next morning to find he has sneaked a look....just as my mom thought he would, this is the result...and yes he did get the game i will try to post the second video"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...