Gå til innhold

hvordan låse opp en iphone fra usa?


Anbefalte innlegg

her om dagen kjøpte faren min en iphone fra usa til meg. jeg ble drit glad, men det tok ikke lang tid før jeg fant ut at den var låst til simkort i usa? er det noen som har peiling på hvordan jeg låser den opp?

 

 

veit ikke om dette er rette stede å putte dette, men jeg prøver. viss det er feil sted er det bare å poste meg, så sletter jeg den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
de enseste tingene jeg synes er minus med iPhone er at den ikke kan mota mms og har heller ikke videokamera

 

Enig her, men nå får du sendt og mottatt MMS med Swirly iPhone MMS

Denne oppdateres kontenuerlig og blir stadig bedre.

Men alt i alt håper jeg virkelig på at Apple en dag tar til fornuft å lanserer MMS i en oppdatering..

Lenke til kommentar

tur jeg betalte 2700 kr for den, og det var 16g versjonen :)

er ikke noe forskjell mellom 8 og 16, utenom lagringsplassen

 

 

jeg anbefaler å kjøpe den, er den beste mobilen jeg har hatt, det eneste som er litt dumt, er at den ikke kan sende og mota mms. men dette bryr meg egentlig ikke, siden man nesten aldri bruker det ;)

Lenke til kommentar
tur jeg betalte 2700 kr for den, og det var 16g versjonen :)

er ikke noe forskjell mellom 8 og 16, utenom lagringsplassen

 

 

jeg anbefaler å kjøpe den, er den beste mobilen jeg har hatt, det eneste som er litt dumt, er at den ikke kan sende og mota mms. men dette bryr meg egentlig ikke, siden man nesten aldri bruker det ;)

Okej.... blir nok en iPhone 16gb på meg i sommer da :dribble:

Har lest litt rundt på nettet om iPhone, og det er flere som sier at det finnes tredjepartsprogrammer som gjør iPhone i stand til å sende og motta mms. Så det er vel bare å finne og installere det sku jeg tro :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...