Daily-Drifter Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 NSR FTW! og hvis du har noe begrep om hvordan en motor er satt sammen skjønner du at du ikek får et 250 stempel til å passe i en 125cc sylinder Lenke til kommentar
Emiliojuul Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Du bør også velge sykkel litt ut fra hva du kan få for den senere. eks man får jo mer for en rs 125 enn en Hyosung gt125 R. Jeg har nettopp bestilt meg den nyeste Rs'en kosta meg 55.000 -_- men den kommer jeg oxo til å få litt igjen for når jeg selger den. Hadde faktisk tenkt til å kjøpe meg Hyosung gt125 r men måtte tenke på hva jeg fikk igjen for den senere.(så ble en ny RS125, sort. : http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...T.svl=Minibilde Crosser stil, en KTM 125. gjør fra 140-160 Km/t Endret 9. mars 2008 av Emiliojuul Lenke til kommentar
presets Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Jess da.. så tror jeg at jeg har bestemt meg for en Hyosung GT125 R enn så lenge. Får se hva sommeren bringer med seg siden jeg uansett skal kjøpe på høsten eller vinteren. Noen som vet om flere halvnakne 2sylindra lettsykler eller racingsykler? Lenke til kommentar
Meowen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 sachs xtc 2003--> oppover er firtakter som vist nok skal gå ganske godt(for å være firetakter) Liker også utsendet på den. Er vel ikke mer scooterlyd av sachs xtc 2t enn andre 2taktere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå