sim Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 hehe, fant denne her på its:learning (om noen har hørt om det, da), det var matte læreren min som hadde postet den. Jeg klarte ikke å finne adressen til siden han hentet det fra, så jeg kopierte like gjerne hele tingen og la de på en side selv. hei på deg, klikk meg Ta en titt, ganske mange humoristiske der ja, kanskje litt spesiell humor, men noen burde slå an sent på en lørdags kveld .. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 gadd ikke engang begynne å lese.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 slapt da, du burde iallefall se på noen av dem.. enten det eller gå å legge seg å stå opp tidlig i morgen godt opplagt å begynne å lese da .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Lol eg gadd heller ikke lese. Det var wayy to much. :x Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har du en kortversjon, de beste metodene. 24kb med tekst litt vel drøyt Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Man må da kunne jobbe litt for å ha det moro:) "The method of inverse geometry: We place a spherical cage in the desert and enter it. We then perform an inverse operation with respect to the cage. The lion is then inside the cage and we are outside." Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 dere trenger jo ikke lese alt på en gang, det har ikke slik sammenheng at du må lese det i rekkefølge. Les et par om gangen, er sinnsykt morsomt, iallefall noen av dem. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Leste litt, og likte ikke hva jeg så, noen av poengene var så langt fra sannheten at det ikke var morsomt engang. :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Kortversionen er som oftest best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå