Core2Dude Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Det hele beynte med at jeg skulle brenne en iso-fil over på en DVD-RW. DVD-Rom'en klarte ikke dette og jeg fant ut ved å søke på internett at jeg trengte bare å flashe den til LiteOn SOHW-832S! Dette fungerte strålende! MEN! Når jeg nå skal installere Vista 64-bit OS så spør Vista etter driver til CD/DVD-ROM'en min! Dette skjer før jeg får installert noe som helst av vista! (helt i begynnelsen av installasjonen). Jeg har lett og lett etter en VANLIG SOHW-802S driver men finner ikke noen ting! Jeg har heller ikke funnet noen andre steder hvor folk har tatt opp dette problemet men har dog sett massevis av problemer med brenning osv med LITE-ON SOHW-802S, men da anbefaler bare folk å flashe til SOHW-832S! link.. Er det noen der ute som vet om en SOHW-802S driver eller som har en selv?! håper noen tar seg tid til å hjelpe!! liste over forskjellige drivere, men ikke SOHW-802S! Endret 1. mars 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nå er jeg ingen fan av Vista, men kan ikke forstå at noen drivere skal være nødvendig annet enn til IDE kontrolleren. Evt kan man trenge et brenneprogram, men driver til brenneren? neppe. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Nå er jeg ingen fan av Vista, men kan ikke forstå at noen drivere skal være nødvendig annet enn til IDE kontrolleren. Evt kan man trenge et brenneprogram, men driver til brenneren? neppe. Ja det høres rart ut men vista spør etter driver til CD/DVD Device! Og jeg kommer ingen vei i installasjonen uten den! Er det kanskje fordi Vista oppdager at jeg har flasha det til feil driver? Og at jeg ikke bruker den originale? Men jeg skal prøve meg frem med andre drivere og se om det kan funke! Men hadde satt pris på om noen visste noe mer om SOHW-80S2 drivere! Vil gjerne ha den originale tilbake på plass! Endret 1. mars 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Har nå brukt SOHW-832S vsom stock driver og tenkte at jeg kunne finne frem driverene i system32 mappa! Jeg gikk inn i Device Manager og fant frem hvor disse driverene befant seg. Så tenker jeg at jeg vil legge disse filene i mappe lett plassert, slik at jeg kan finne dem når vista spør etter dem! Vil dette virke? Når vista spør etter driverene så kan jeg bare se mapper... ingen filer! Men jeg skal prøve ut den mappen jeg lager med filene i nå! EDIT: det gikk som forventet... ergo det gikk ikke! HATER NÅR DET BLIR SÅNN SOM NÅ! Endret 1. mars 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå