vebwa Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Min mor skal ha seg en rimelig flat-tv, og jeg tror 32" er riktig størrelse. For et halvt års tid siden var vel Tatungs 32" LCD V32MCAK-E01 et enkelt valg i den lavere prisklassen (ca. 4-6000) for LCD-TV på 32". Er dette fortsatt beste kjøp, eller har det kommet andre/nyere modeller som man heller bør satse på? Jeg ser bl.a. at noen taler varmt om LG's LC4- og LC5-serier. Er disse bedre enn ovennevnte Tatung? Bildekvalitet ved TV-sendinger (digital SD) er viktigste egenskap. Størrelse: 32". Prisklasse: 4-6000. Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? 2xHDMI bør vel være minimum. God bildekvalitet på vanlige SD-sendinger (digital kabel-tv). Hva slags kildesignal har du? Digital kabel-tv. Hva annet enn tv skal du bruke den til? En DVD i ny og ne. Skal du koble til pc? Kjekt å ha muligheten, men dette er ikke høyt prioritert. På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Foxtrot-1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Du får hva du betaler for. Du får mye for pengene ved å velge tatung, men om du legger på litt og velger enten lg lc5 serien eller philips pfl55 serien så får du straks mye bedre bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå