FL1P Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nå har jeg vært i NIS i 1.5mnd og må si meg storfornøyd. Var med på Øvelse Hjortefot hvor vi var markører for fallskjermjegerne. Der løp vi rundt i skauen med hundefolkene og jagde jegerne døgnet rundt. Øvelsen varte i 8dager og laget mitt var vel eneste lag som ikke fikk kontakt en eneste gang. Morro var det fordi om. Vil anbefale V&S/Basesett 2 til alle som skal inn i luft i januar! Lenke til kommentar
TRUECHELSEABLUE Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 må man ha lappen for å komme inn? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Man må ikke ha lappen, men vil tro det er en fordel. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen her som har gått UB Vakt & Sikring og kan fortelle litt om det da? Lenke til kommentar
Edqe Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Skal inn på rekrutten ved Harald Haarfagre I januar. Jeg blir å søke meg til Basesett II i rekruttperioden. Jeg kan se på forsvarets egne sider at de tar opp totalt 36 soldater. Hva er marginen for å komme seg inn? Er skikkelig gira på tjenesten, og forklarte selv på Sesjon at det var dette jeg ønsket å kjøre på med. Er det noen spesielle opptakskrav jeg bør prøve å matche? Har relativt god fysikk og er i god form. Det går vel egentlig på innstilling regner jeg med. Jeg håper iallefall at jeg ikke blir satt inn som V&S fredssoldat. er absolutt ikke spesielt gira på å sitte i en vaktbu i hele tjenesten. Jeg trenger litt action Lenke til kommentar
McOlden Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Lite spørsmål=) Hvis man blir Vakt og sikringsoldat, sånn fredsvakt (den kjedelige typen), får man sånn skikkeli beret da, eller må man gå med den teite trekantete da også? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Den teite trekantete? Snakker du om båtlua? Du får beret som fredsvakt. Lenke til kommentar
McOlden Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 hehe.. oki.. ja, var den eg mente.. visste ikke hva den het... takker=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå