Aak1 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hit me! Endret 1. mars 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Tøft bilde, men hadde dog likt å se mer av stråler og av mannen Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Kritikken går over stokk og stein... Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg hadde ganske store forventninger til bildet pga trådtittelen, men endte opp ganske skuffet. Så for meg et bilde bakfra med brannmannen som siluett mot flammer eller noe i den duren. Dette ble tamt. Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Fint det her, liker det godt. Kjedelig hjørneinnramming. Hvilken anledning er bildet til? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Det er bare en liten trening, så store brannen var det ikke ^^ Lenke til kommentar
preje Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg ble litt skuffa jeg, men mest fordi jeg hadde litt forventninger i forhold til tittelen. Det som møtte meg var et veldig oppsatt og arrangert bilde, så det ble ikke så spennende dessverre. Men det var jo ganske klart og fint da Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg ble litt skuffa jeg, men mest fordi jeg hadde litt forventninger i forhold til tittelen. Det som møtte meg var et veldig oppsatt og arrangert bilde, så det ble ikke så spennende dessverre. Men det var jo ganske klart og fint da Støttes. I tillegg synes jeg bakgrunnen er ødeleggende og forstyrrende. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg likte dette bildet veldig godt. Hva er exif? Likte måten du frøs vannstrålen på og bildet er klart og tydelig. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg likte dette bildet veldig godt. Hva er exif? Likte måten du frøs vannstrålen på og bildet er klart og tydelig. Takk Brukte D80 med 50mm f/1.8 1/160 sec 100 ISO f/4.0 No flash Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Hadde vel vært skeptisk til å gå så nære vannet :O Strålen ble bra! Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Det er mye bra med bildet, blant annet spennende farger. Jeg liker at du har brukt vignetting (eller at det har blitt sånn), men syns himmelen ble litt grå på grunn av det. Prøv kanskje en litt sterkere vignetting, og lag den selv for å få den til å se mer naturlig ut. Nytt lag, tegn området du ikke vil at skal ha vignetting med lasso, gjør utrigningen smoothere, inverter utrigning, fyll svart, gaussian blur (mest mulig) og bestem deg for en opacity du syns passer. Gjør noe forsøk, så får du etterhvert en som du liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå