Delvis Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Satte i noen nye blekkpatroner jeg hadde bestilt fra blekkskriveren.no disse: "Realjet" Resultatet var at det ble bare surr med fargene Satte tilbake de gamle(som det var litt igjen på), og det rettet seg. De forrige kjøpte jeg fra blekkpatron.no her Det var ikke akkurat de som står der, men noen refillpatroner. Men de virket likevel perfekt. Disse har de ikke lenger, så jeg er ikke sikker på om jeg skal ta sjansen på de andre som står på siden der. Noen som har tips hvilke og hvor jeg bør bestille nytt blekk til denne skriveren? Endret 1. mars 2008 av groenn Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Her kjøper jeg blekk til mine Canon skrivere og er meget fornøyd http://www.dvdink.no/estore/visoversikt_bl...d=49&side=1 Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kjøper alt av blekk fra www.shopping4net.com jeg. Ca 60kr/patron for originalt Canonblekk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Her kjøper jeg blekk til mine Canon skrivere og er meget fornøyd http://www.dvdink.no/estore/visoversikt_bl...d=49&side=1 Ok, det var jo bra priser også ser jeg. Men kjøper du da de kompatible, eller de orginale? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Kjøper alt av blekk fra www.shopping4net.com jeg. Ca 60kr/patron for originalt Canonblekk. Får ingen side opp når jeg klikker det Norske flagget.. Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Her kjøper jeg blekk til mine Canon skrivere og er meget fornøyd http://www.dvdink.no/estore/visoversikt_bl...d=49&side=1 Ok, det var jo bra priser også ser jeg. Men kjøper du da de kompatible, eller de orginale? Kjøper kun kompatible har vel brukt en 100 sett uten noe som helst tull og kan ikke se forskjell på utskriftene fra orginal blekk og kompatible på fotoark Lenke til kommentar
Bza Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det står at disse kompatible patronene er uten chip. Medfører dette noe mer strevsom installering enn vanlige patroner? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Det står at disse kompatible patronene er uten chip. Medfører dette noe mer strevsom installering enn vanlige patroner? "chip", hva vil det si egentlig? Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 alle nye Canon skrivere med nye separate patroner bruker chip som ikke er lov å kopiere derfor lages kompatible blekkpatroner uten chip, chip fra orginal patron tas av orginal å settes på den kompatible patronen. dette er veldig enkelt å er gjort på et par sek. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) alle nye Canon skrivere med nye separate patroner bruker chip som ikke er lov å kopiere derfor lages kompatible blekkpatroner uten chip, chip fra orginal patron tas av orginal å settes på den kompatible patronen.dette er veldig enkelt å er gjort på et par sek. Ok, men hva er det konkret for noe, et eller annet fysisk på patronen? har jo kjøpt kompatible patroner flere ganger før(som jeg beskrev i første post), og har aldri gjort noe med dem, bare satt dem rett på plass Ser ingenting som er forskjellig på dem heller, og hele patronen er en sammenhengende fysisk del. Skjønner ingenting nå jeg Endret 2. mars 2008 av groenn Lenke til kommentar
Bza Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Smooth. Jeg kjøpte 2 sett kompatible patroner til min IP4300 så får vi se om det fungerer like godt som de originale. Dersom de gjør det så er plutselig utskrift en overkommelig økonomisk sak igjen... Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 alle nye Canon skrivere med nye separate patroner bruker chip som ikke er lov å kopiere derfor lages kompatible blekkpatroner uten chip, chip fra orginal patron tas av orginal å settes på den kompatible patronen.dette er veldig enkelt å er gjort på et par sek. Ok, men hva er det konkret for noe, et eller annet fysisk på patronen? har jo kjøpt kompatible patroner flere ganger før(som jeg beskrev i første post), og har aldri gjort noe med dem, bare satt dem rett på plass Ser ingenting som er forskjellig på dem heller, og hele patronen er en sammenhengende fysisk del. Skjønner ingenting nå jeg dette gjelder ikke din canon gjelder bare nye typer som har patroner som heter cli, dine heter vel bci og da er det bare å sette dem rett inn i din skriver Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Ja akkurat. Misforståelsen gikk egentlig opp for meg kort etter. Har bestilt et sett med patroner derfra nå, mange takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå