Mujlza Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Jeg er, som tittelen sier, på jakt etter en ny mp3-spiller og et par nye headphones. Jeg har funnet ut en god del jeg vil ha etter å ha lest flere emner her på forumet. Dessuten har jeg også lest mange anmeldelser. Den siste uka har jeg rett og slett ikke gjort annet enn å sitte og lese om nettopp mp3-spillere og headphones Men likevell er jeg i tvil.. For å ta valget av en mp3-spiller først; jeg er på jakt etter en ny spiller med god diskplass og god lyd. Det er egentlig det hele. Her har jeg funnet spilleren Cowon D2 som jeg forøvrig har hørt mange pene ord om her på forumet. Den har dessuten radio, god funksjonalitet og muligheten til å overføre filer uten å måtte innstalere et overføringsprogram. Så her er jeg egentlig ganske sikker. Når det gjelder headphones derimot, er jeg fortsatt litt i tvil; jeg vil da ha et sett som gir god og klar lyd, samtidig som den isolerer lyd godt begge veier. Jeg er hovedsaklig på jakt etter et sett med plugger som jeg kan bruke på skolen og et par dyrere headphones som jeg kan bruke mer hjemme og på lange reiser. Dette er hva jeg har funnet ut er aktuelle: Øreplugger Sennheiser CX-serien (300, 400 og 500 - er litt usikker på forskjellene) Sony MDR-EX71SL Headphones AKG K271 Studio AKG 240 Studio AKG K171 Studio AKG K141 Studio Beyerdynamic DT770 (både Pro og M) Sennheiser HD25 Som dere ser så frister egentlig alle AKG-settene i Studio-serien. Jeg kunne godt tenkt meg noen av HD-modellene, men de blir vell en god del dyrere? Jeg er villig til å bestille fra utlandet ettersom jeg får mye mer for pengene der, men dersom det finnes gode tilbud i Norge slår jeg til. Noen synspunkt eller anbefalinger på de nevnte headphones'n? Jeg er også åpen for nye forslag Endret 1. mars 2008 av Mujlza Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Skal du ha CX300, kjøp de for all del på eBay, bare pass på å finne en selger med ekte vare, mye forfalskninger ute og går (i Norge er CX300 fort vekk to-tre ganger dyrere). Hodetelefoner er veldig mye smak og behag, kan vel anbefales å finne en spesialforretning med litt utvalg og prøve litt der, gjerne settene koblet opp mot spilleren. (For reiser ville jeg for øvrig droppet K240S og K141S, de er halvlukkede, og slipper inn en del bråk.) Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg takker for svar Hvordan er egentlig lyden i K271 i forhold til K240. Jeg har nemlig fått en syk tanke om å bestille begge to (funnet dem sykt billig på en amerikansk nettside). Men det er bare en tanke Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 En link til den billige amerikanske siden ville vært moro. Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 http://www.wwbw.com/. K271 koster 199 dollar, K240 koster 129 dollar. Er ikke noe å si på det når dollaren er så lav Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 http://www.wwbw.com/. K271 koster 199 dollar, K240 koster 129 dollar. Er ikke noe å si på det når dollaren er så lav + mva og gebyrer Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 http://www.wwbw.com/. K271 koster 199 dollar, K240 koster 129 dollar. Er ikke noe å si på det når dollaren er så lav + mva og gebyrer Jeg har hørt at det ikke er toll på eletrisk utstyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 http://www.wwbw.com/. K271 koster 199 dollar, K240 koster 129 dollar. Er ikke noe å si på det når dollaren er så lav + mva og gebyrer Jeg har hørt at det ikke er toll på eletrisk utstyr. er ikke toll men er fortsatt mva Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jaja, godt mulig! Gjelder det samme ved kjøp fra f.eks. Ebay? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jaja, godt mulig! Gjelder det samme ved kjøp fra f.eks. Ebay? gjelder uansett hvor utenfor norge du kjøper du kan jo få det sendt som gift med en lavere verdi etc men det kan sjekkes Lenke til kommentar
Knut Per Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 AKG k 24p knall headsett, meget bra lyd, og meget bra bass Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 AKG k 24p knall headsett, meget bra lyd, og meget bra bass Njasj; har dem selv, men er på jakt etter noe heftigere. Grei til å bruke på farten, men å bruke dem i lengden synes jeg blir litt vondt og slitsomt. QUOTE(Mujlza @ 03/03-2008 : 23:47) *Jaja, godt mulig! Gjelder det samme ved kjøp fra f.eks. Ebay? gjelder uansett hvor utenfor norge du kjøper tongue.gif du kan jo få det sendt som gift med en lavere verdi etc men det kan sjekkes Noen erfaring med shaka_dai btw? Han selger cx500 og han sier at det ikke er fake, men det er uansett greit å høre om noen her har noen erfaringer med kisen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå