hitokiri Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nå er Sony Ericsson W890i på vei inn i butikkene. Les mer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Den kom inn i går hos meg. Det lille inntrykket jeg fikk av den var godt. Solid telefon med mye bedre taster enn forgjengeren. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Den kom inn i går hos meg. Det lille inntrykket jeg fikk av den var godt. Solid telefon med mye bedre taster enn forgjengeren. hvordan er kvalitetsfølelsen mye plastikk rundt ? synes T650i var litt for mye platikk Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Den kom inn i går hos meg. Det lille inntrykket jeg fikk av den var godt. Solid telefon med mye bedre taster enn forgjengeren. hvordan er kvalitetsfølelsen mye plastikk rundt ? synes T650i var litt for mye platikk "Ny metall walkman på vei" Dvs. det er veldig lite plastikk på denne telefonen Hele telefonen framstår i aluminium/metall. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Så på den i butikken i dag. God kvalitet. Har bestilt den sølvfargede utgaven. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Denne har det meste som skal til for å selge godt. Synd og veldig rart at autofokus mangler på en slik mobil. Endelig taster som er bedre enn k550i og mange andre tidligere modeller. Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Mener den har vært i salg en god stund på elkjøp sin nettbutikk. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Mener den har vært i salg en god stund på elkjøp sin nettbutikk.Tviler på det. Ingen andre nettbutikker (i prisguiden) som har hatt den på lager. Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg bestilte den sølvfargede utgaven på fredag.. gleder meg! Den virker veldig solid og elegant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg