Brian Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hei har i den siste tiden irritert meg noe hinsides på dette. Dette skjer kun når jeg spiller. I BF2 får jeg ofte over 10 ganger under runden beskjeden "There is a problem with your connection", hvor det hele stopper opp 4-10 sek kansje. Deretter går det videre med en enorm lagg i 5 sek før det er normalt igjen, inntil neste stopp slår inn. Pingen er heler ikke noe høy, ligger på 10-30. Men det merkelige er at det er akkurat samme problemet i Call Of Duty 4, får flere ganger også der beskjeden "Connection Interrupted" under en runde. Akkurat samme greia som på BF2. Det samme skjedde på en annen pc når det ble spilt på nettet mitt også. har restarta routeren en gang tidligere, og da virka det som om det funka greit en runde eller to før det var samma driten igjen. Enten var det bare tilfeldigheter, eller så hadde den restarten noe for seg. Skjønner ikke hva dette kan være, holder på å klikke i vinkel snart siden dette ødelegger noe forferdelig. Endret 1. mars 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vanskelig å si noe når det ikke står hva slags forbindelse du har til router og hvilket OS. Nevn også hvilken router det dreier seg om. Hva skjer når du pinger routeren over noen minutter? Er det stabil ping? ping 192.168.1.1 -T Jeg hadde tilsvarende problemer med BF2 en gang og da var det faktisk problemer med maskinvareaksellerert lydsoftware i BF2 som gjorde at jeg fikk overføringsproblemer og mistet kontakt med serveren Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Kjører XP 32bits os, og har kablet nettforbindelse. Har en Thomson SpeedTouch 516i router. Ja, selvfølgelig kan problemet være relatert til spillet. Men i dette tilfellet er det samme greia med flere spill, derfor mistenker jeg at problemet er noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå