Admin'c Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har fått den Sitter her med 40C og svarer på poster 8) , er det noen andre som har fått den? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har fått den Sitter her med 40C og svarer på poster 8) , er det noen andre som har fått den? har den kommet ?? seriøst? dette er det første jeg hører om det .. hmmm Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har aldri hatt influensa jeg Er egentlig nesten aldri syk... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Ikke jeg heller , er nesten aldri syk over lengre tid naa lenger ( bank i bordet ) pleier bare aa veare litt guffen etpar dager i saa fall ikke mer . :smile: God bedring til Admin`c Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Var hos en venn der damen hadde influensa eller noe men selv har eg ikke vært syk siden...... kan ikke huske faktisk. Hmm ett år? nei vet ikke men det er ihvertfall over 8mnd eller mer Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg har den.. og den merkes! men faen heller.. jeg gir meg ikke.. her er det jobbing og lan for alle penga.. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg har den.. og den merkes! men skitt heller.. jeg gir meg ikke.. her er det jobbing og lan for alle penga.. LOL tenker paa dine medmennesker ser jeg , kan jo smitte de ogsaa med det samme Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 God bedring til alle som har fått den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå