Assi-jo Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har kjøpt ny PC og jeg kjøpte et MSI P35 NEO2-FR Hovedkort og Corsair Dominator TWIN2X8500C5D 2048MB Ram. Da jeg først startet PCen komm det en melding om at overclocking failed. Noe i den duren. så gikk jeg inn i biosen og endra 1066mhz til 800mhz. da funka det fint. Så prøvde jeg og stille den tilbake til 1066mhz og da funket det en stund men plutselig restarta pcen seg. så jeg byttet til 800mhz igjen. og da funket det fint. Ifølge Komplett så passer ramen, og jeg tror det skal funke jeg også. men om noen av dere vet hva som skal gjøres hadde det hvert kjempe flott om dere kunne sagt dette til meg? MVH Asbjørn Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du må sette korrekt spenning og timings i bios. Tar litt om det her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=917798 Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Skru opp volten på minnet til 2.1V, så tenker jeg det funker bedre. Lenke til kommentar
Assi-jo Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 skrudde opp volten så nå funker det fint takke for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå