Gjest Slettet+65132 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hei Grunna mangel på windows xp home cd, har eg lasta ned ein kopi. Har sjølvsagt ekte produkt nøkkel. Det som skjer er at eg ikkje kan boote frå cden når eg startar opp. Det kjem berre opp booting from cd, eller noke i den duren, og så etter ei lita stund startar windows i staden. Eg mounta først fila i deamon tools, for å så kopiere innhaldet med nero og inn på ein cd. Har eg gjort det feil eller? Starta også opp med win windows pro cd og det funka, men har dessverre ikkje lovleg nøkkel for den. Ka skal eg gjere? Treng virkeleg forslag Endret 21. mars 2008 av Slettet+65132 Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvis det er en iso-fil, kan du vel brenne den direkte i Nero? Prøv å brenn med lavere hastighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei, det gjek ikkje an å brenne den som iso fil i nero. Måtte først starte den i deamon tools. Får prøve å brenne med litt lavere hastighet då.. Visst det skulle vere av betydning, så kan eg innstalere frå windows. Går det an å formatere pcen om eg startar frå windows? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvis du brenner innholdet, og ikke som image, så kan den ikke boote. Det er jo nettop derfor man bruker iso. http://www.wizardskeep.org/mainhall/tutor/neroiso.html http://www.petri.co.il/how_to_write_iso_files_to_cd.htm Du kan ikke formatere Windos partisjonen når du kjører fra Windows. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 I Nere må du velge Burn Image, og så velge ISO filen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Problemet her at det ikkje er noke cd image. Nero fant ikkje fila som ei iso fil.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Problemet her at det ikkje er noke cd image. Nero fant ikkje fila som ei iso fil.. Godt mulig den er komprimert i Winrar eller zip? Prøv å se om det er mulig å ukomprimere den med Winrar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Problemet her at det ikkje er noke cd image. Nero fant ikkje fila som ei iso fil.. Godt mulig den er komprimert i Winrar eller zip? Prøv å se om det er mulig å ukomprimere den med Winrar Nei det går ikkje an.. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hva heter fila du lasta ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hva heter fila du lasta ned? VRMHOEM_NO.mdf VRMHOEM_NO.mds Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sjekk rundt i deamon tools om det kan konvertere fra disse til bin/cue eller iso. hvis ikke last ned isobuster. søk i google ga meg denne http://www.moviecodec.com/topics/1701p5.html Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Antar det er Alcohol fil. http://www.alcohol-soft.com/ Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har akkurat det samme problemet. Har lastet ned samme fil som deg også. Fikk du løst problemet ditt? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 ImgBurn burde klare å brenne den helt fint: www.imgburn.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har akkurat det samme problemet. Har lastet ned samme fil som deg også.Fikk du løst problemet ditt? Ja, viser til hårek sin post. Bruk alcohol programmet til å brenne med Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har akkurat det samme problemet. Har lastet ned samme fil som deg også.Fikk du løst problemet ditt? Ja, viser til hårek sin post. Bruk alcohol programmet til å brenne med Takk for svar Brukte du free trial da? Fungerer windows som det skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå