iacob Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Canon Norge melder salgsstart i april. Jeg trodde det var ventet i mars. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det bryr med egentlig ikke, siden jeg har kjøpt 30D. Men ser at 450D har vidvinkel AF med 9 punkter, forstår hva dem mener med AF og 9 punkter men vidvinkel på AF sliter jeg litt med. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det bryr med egentlig ikke, siden jeg har kjøpt 30D.Men ser at 450D har vidvinkel AF med 9 punkter, forstår hva dem mener med AF og 9 punkter men vidvinkel på AF sliter jeg litt med. Skriveleif... Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det bryr med egentlig ikke, siden jeg har kjøpt 30D.Men ser at 450D har vidvinkel AF med 9 punkter, forstår hva dem mener med AF og 9 punkter men vidvinkel på AF sliter jeg litt med. Skriveleif... ja Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det bryr med egentlig ikke, siden jeg har kjøpt 30D.Men ser at 450D har vidvinkel AF med 9 punkter, forstår hva dem mener med AF og 9 punkter men vidvinkel på AF sliter jeg litt med. Fra artikkelen: Vidvinkel AF med 9 punkterDe 9 AF-punktene er spredt over hele AF-rammen og gir presis fokusering også for motiver som ikke er i sentrum. Det sentrale AF-punktet er en lysfølsom krysstypesensor som gir rask og nøyaktig fokus med f/2.8 og mer lyssterke objektiver. Ser ut som om det skal bli enklere å ha fokus oppe i høyre hjørne. For eksempel. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva legger de i AF-rammen? Hele sensoren? Jeg ser for meg mer tradisjonelt med 9 punkter spredd utover midten, men ikke ut i hjørnene. Mener jeg har sett et bilde av punktene også, spredd i en vinklet kvadrat (mao i "ruter"-form). Lenke til kommentar
jadaniel Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva legger de i AF-rammen? Hele sensoren? Jeg ser for meg mer tradisjonelt med 9 punkter spredd utover midten, men ikke ut i hjørnene. Mener jeg har sett et bilde av punktene også, spredd i en vinklet kvadrat (mao i "ruter"-form). Her er et bilde som viser hvor (dpreview.com): http://a.img-dpreview.com/news/0801/canon/...450d_vfdisp.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå