genetex Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Heisann guys. Slik jeg forsto det når jeg rota rundt på nettet for noen månder siden, så var det slik at om jeg meldte meg opp til privatist/hospitant da, meldte jeg meg opp til skolen som er NUH, og fram til sommeren. Men for meg, som vil søke privatist/hospitant vk1 automasjon, fra og med etter sommeren, til neste sommer, ett vanlig skoleår med andre ord, var søknadsfristen en gang i sommer. Har jeg tatt feil? Er det for seint å søke nå? Er forresten ikke sikker på om det heter privatist eller hospitant, privatist er kanskje bare 1 og 1 fag? Takker veldig mye for svar folkens! Endret 1. mars 2008 av genetex Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Jeg vet i hvertfall at fristen for å søke vidergående skole via vigo ble utsatt til 03.03, så du har fortsatt tid. Så sant jeg ikke missforstår deg nå, litt usikker hva du vil frem til, og jeg er ikke klar over reglene og utsettelser når det kommer til privatist. Endret 1. mars 2008 av Ryuk Lenke til kommentar
genetex Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Kl 23.59 på mandag da altså? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vil tro det ja. Ikke sitt her og utsett det uansett, bli heller ferdig med det. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jamen jeg kan jo ikke søke før mandag! Jeg har ikke noe passord eller lignende som man trenger på vigo, om det i det hele tatt er der man søker som hospitant, jeg vet ikke! Må ringe skolen på mandag å få snakket med de. Edit: Finner ingenting om hospitant greiene noen plass På vigo.no, skal jeg sjekke om jeg kan søke etter skole osv, men eneste jeg får opp er en side med alle ersonopplysningene mine, så "søke vidergående skole" (dette er krysset av) og så trykke på "registrer søknad". Hva skjer om jeg trykker på registrer søknad da? Dem lat meg jo ikke engang få velge skole eller noe, blir så frustrert av dette. Endret 2. mars 2008 av genetex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå