AvidGamer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Ser helt greit ut, men jeg synes at Mike drive å reprodusere hans "Doctor Evil" humor litt for mye... personlig håpet jeg på noe litt mer originalt siden han har vist nok jobbet i mange år på denne figuren.... Jaja hva synes dere? Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 1. mars 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Virker helt grei! En komedie som går for underholdning, og ikke noe mer. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 hmm liker mike myers veldig godt, han er jo bare best i austin powers filmene. Tviler på at denne bli like morsom som austin powers men ser ut som en helt grei film utifra trailer. Skal værtfall se den Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Oi,Jessica Alba er med da kommer jeg nok til å se den.Men filmen så ikke legendarisk ut på noen måte. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Denne filmen så jo helt forferdelig ut! Han minner meg om en dårlig blanning mellom Austin Powers og Dr. Evil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå