bjornw7 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei! Jeg har en Yamaha Enticer. Jeg har ett ørlite problem, det er att når jeg har kjørt en liten stund og slakker av gassen så er det vanskelig å få den opp på turtal igjen men viss jeg har på ''sjokken'' er det ikke problemer med å få den opp på turtal . Kan det vere kondens, eller hva kan det være? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Ingen som har litt erfaring da ? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Motorsykkel? Den går bedre når du har på choken når den er varm? Sikker på at forgasseren er riktig justert? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Nei, det er en snøscooter. Kan det være tennpluggene ? Men er heller ikke sikker på om forgasseren er riktig justert Endret 1. mars 2008 av bjowii Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du kan jo prøve å bytte tennpluggene.. Men hvilken farge har de? Det kan fortelle om blandingen er riktig Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Hvilken farge de har de som står i? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvilken farge de har de som står i? Skru ut en av de å se. Det er altså ikke fargen på selve pluggen, men fargen der det skal gnistre.. Er den nøttebrun er det perfekt Kan være rusk i forgasseren og.. Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Prøver å skifte plugger imårgen jeg, hvis ikke det er det kan jeg sjekke forgasseren Gir tilbakemelding! Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Problemet er fikset! Var falsk luft ved innsuget, lite hull der som jeg fikk tettet igjen. Så nå går den som bare det Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå