Gå til innhold

Problemer Med BR Spiller, Og Spille Av Spill

Robz

Anbefalte innlegg

Hallo jeg lurte på hva jeg skal gjøre fordi jeg har noen problem med blu-ray spilleren på ps3, Det hele begynte for en stund siden når jeg spilte cod4 online så ble spillet lydløst hørte kun stemmer fra folk som hadde mic, etter det avslutta jeg spill også stod det Feil Under Oppstarten, Det funka noen ganger men det klikka før jeg rakk spille ferdig en kamp online... Etter det så tok jeg en liten pause fra PS3, så kom det en ny COD4 oppdatering på 11mb som jeg kunne laste ned det var den oppdateringen der du kunne skifte nick (gjøre det farget og sette inn forskjellige merker for. eks. r3)... Så funka det egentlig helt fint fikk spilt mange kamper, men så begynte samme dritten igjen og akk. det samme skjedde, Jeg tror det skyldes at jeg har spilt av Divx, jeg har spilt av divx, brente filmer... Det er litt rart en jeg kjenner sier at det ikke er bra og spille av, men har lest en sak på internett om det fra itavisen.no og der står det ikke noe om feil ved divx.. Så jeg lurer på er det begrunn av divx avspilling eller bare spilleren som det skjedde noe med? Jeg lurer svært om jeg skal ta den på rep. eller ikke, ps3n ble kjøpt på www.elkjop.no 40gb version i den perioden de solgte den for 3000kr... Problemene starte ca. når jeg begynte spille divx filmer på ps3 litt rart, Noe hjelp og få?

~ Robin (Robz)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...