Pondus777 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei Finnes det et program som tar et bilde hvert minutt på en annen sin pc og sender det til meg?? ikke sånn spion ting men sånn at han jeg legger inn programet till vet at han har det der og kan slå det av og på som det passer han?? Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 For å gjøre det må du aller først ha tillatelse fra brukeren av den maskinen du skal spionere på, ellers er det ulovlig. Du må så installere en trojan på maskinen til offeret. Mindre skadelige programmer som kan gjøre dette er f.eks netbus. Husk at de fleste antivirus programmer kan avsløre disse trojanerene og vil fjerne de automatisk. Derfor må du inn på maskinen du vil overvåke og lage et unntak i antivirusprogrammet for den filen. HUSK AT DETTE ER ULOVLIG HVIS DU IKKE HAR TILLATELSE. Og straffbart. Skikkelig straff.... Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hvordan kan du komme deg inn på offerets PC, for å hente f.eks disse bildene? Endret 1. mars 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Bildene vil jeg tippe sendes på f.eks. mail. Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 For å gjøre det må du aller først ha tillatelse fra brukeren av den maskinen du skal spionere på, ellers er det ulovlig. Du må så installere en trojan på maskinen til offeret. Mindre skadelige programmer som kan gjøre dette er f.eks netbus. Husk at de fleste antivirus programmer kan avsløre disse trojanerene og vil fjerne de automatisk. Derfor må du inn på maskinen du vil overvåke og lage et unntak i antivirusprogrammet for den filen. HUSK AT DETTE ER ULOVLIG HVIS DU IKKE HAR TILLATELSE. Og straffbart. Skikkelig straff.... Jeg sa IKKE SÅNN SPION TING, jeg tenkte jeg skulle legge det inn på PC-en til en venn MED LOV... Så trenger ikke noe trojaner og sånt, tenkte på et lite lovelig program som tar bilde en gang i minuttet og sender det på epost til meg... Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) hehe. ikke meningen å være så voldsom. Tror kanskje det er Automatic Print Screen du snakker om her Endret 1. mars 2008 av Tallyho Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Hehe, det går bra takker, ser bra ut dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå