orjan_boe Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Er det noen her på dette forumet som har eller har prøvd denne kompinasjonen. Det som skjer hos meg er at når jeg limer bilder i oppløsningen 1600*1200 inn i word åg skriver bildet ut ser jeg av utskriften at bildet blir litt kornete. Nå jeg lager bildet litt større blir det mindre kornete, mens når jeg lager bildet mindre blir det mer kornete. det burde jo vert motsatt. Er det noen som har opplevd det samme med denne printeren?Er det noen som vet om den optimale innstillingen for denne printeren, slik at bildene blir best mulig? MVH Ørjan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Har ikke noe med printeren å gjøre det der.... Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hadde vel vurdert å sjekke innstillingene på printeren før jeg skrev ut. HPDJ930 skriver ikke fotokvalitet som default tror jeg.....og full fotokvalitet får du bare på fotopapir så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
sofus Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hei. Skriv ut direkte fra et bildeprogram uten å endre størrelsen på bildet. Da er du sikker på at du ikke ødelegger noen forhold på bildet og du ser hva printeren er god for. -gh Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Ikke skriv ut bilder i fotokvalitet fra Word. Word er til tekstbehandling. Bruk Photoshop, evt. Paintshop Pro (http://www.jasc.com). Mvh Lars Arne Brekken [email protected] Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Det er ikke alle som har Photoshop og PSPro. PowerPoint er et utmerket program for å skrive ut bilder. _________________ skarsk -PIII 933MHz -Abit VT6X4 -384MB PC133 RAM -IBM 40GB -CanoScan 2700F -Minolta Color Page Pro L -Nikon CP995 [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-02-03 11:48 ] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Powerpoint. Ikke alle som har det heller. Dette var dagens kalkun. Skrive ut bilder med Powerpoint, det blir akkurat det samme som å skrive ut i word eller excel. Håpløst. Skaff et billedredigeringsprogram eller et fotoalbumprogram, disse er somregel best til dette. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 paint shop pro finner du gratis på http://www.jasc.com .. versjon 7 er på 30mb, men versjon 3 (til win 3.1) funker helt ypperlig hvis du ikke skal ha noe fancy schmancy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå