Novec Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 [H]ard|OCP har sett på Koolance 2, et vannkjølingssystem som visstnok skal være så enkelt å sette opp at selv bestemor kan klare det. Og her snakker vi om fullstendig vannkjøling, ikke bare prosessor: http://www.hardocp.com/reviews/cooling/koolance2/ Lenke til kommentar
Nuffe Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Hei !!!!!!!!!!!!! Hva blir prisen her på berget. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 28. september 2001 Forfatter Del Skrevet 28. september 2001 Godt spørsmål :wink: Studiedata i Danmark skal visstnok selge det, men de har ikke lagt ut noen pris enda. Har ikke hørt om noen som skal ha det i Norge. Tatt i betraktning at den koster $200 over there med bare CPU-kjøler, og $20 ekstra for GPU/chipset, blir det fort tre lapper for et relativt komplett system. Det er riktignok med kabinett og PSU, så det er kanskje ikke så aller verst. Laga sjæl, sier nå jeg :wink: Lenke til kommentar
DukerX Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Microplex kommer ikke til å ta det inn... Kanskje noen andre gjør det? Sitat fra mailen jeg fikk fra dem: Quote: Vi er klar over de produktene, men de blir for dyre å ta inn + at deter for mye "leamikk" i dem som kan ryke under den garantiperiodennorske forbrukere har. Vi kommer derfor ikke til å ta dem inn. -DukerX- Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Hei! Tenkte jeg ville komme med en liten kommentar siden vårt navn dukket opp i tråden :smile: Etter en del kundehenvendelser ang. Koolance er vi i øyeblikket i forhandlinger ang. import av dette produktet. Går alt som det skal er det derfor ikke umulig at man finner systemet på våre sider om ikke så altfor lang tid :smile: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Novec Skrevet 30. september 2001 Forfatter Del Skrevet 30. september 2001 Hmm - øyner jeg en tidlig test? Lenke til kommentar
Godo_PPL Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Espen: Vet du noe om hva prisen kommer til å ligge på, dersom dere vil ta den inn på Microplex? DukerX: 56616E6E6B6AF86C696E6720657220656E20 6C6576656DE5746521 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå