oddis81 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg kjøpte en Samsung L46m87bdx. Når jeg kobler skjermkabelen til inngangen på tven, finner jeg samsungen på min laptop, men jeg får ikke frem bildet på tven. Er det noen som har noen råd? Jeg har hdmi utgang på laptopen... vil det bli enklere om jeg kjøper en slik kabel? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hva slags kabel bruker du mellom pc og tv? Lenke til kommentar
oddis81 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg bruker en vanlig skjermkabel nå, som kun overfører bildet... Lenke til kommentar
oddis81 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Det er en VGA kabel Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Er det Vista eller XP du har? Høres ut som det er Vista du bruker: høyreklikk på Skrivebord -> Tilpass -> Skjerminstillinger -> Trykk på skjerm 2 -> hak ut Utvid Skrivebordet til denne skjermen (da får du begge skjermene i bruk til et stort skrivebord) viss du vil bruke kun TV'n som skjerm. høyreklikk på Skrivebord -> Tilpass -> Skjerminstillinger -> Trykk på skjerm 2 -> hak ut Utvid Skrivebordet til denne skjermen !OG! Dette er hovedskjermen -> Gå til skjerm 1 og Hak bort utvid skrivebordet til denne skjermen PS: har du XP er det nesten helt identisk, forskjellen er at det stå egenskaper isteden for Tilpass når du høyreklikker på skrivebordet Endret 1. mars 2008 av Freke88 Lenke til kommentar
oddis81 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har gjort dette, men det er tven som ikke vil godta pcen om du skjønner hva jeg mener? Jeg har gjort dette, men tven finner ikke pcen om du skjønner hva jeg mener.... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 jeg går ut ifra at du har valgt riktig kanal på tv'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå