Gjest Guest_gjest_* Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 jeg føler akkuratt det samme nå.. bortsett fra at jeg er 15 år og går i 9 trinn.... jeg vil også si det til henne, men jeg gjør det steg for steg... det ser ut som om det holder på å funke (eller ikke) men hvis du ikke sier det vil du aldri vite om hva som kunne ha skjedd.. bare si det, ikke vær flau eller sjenert vis at du er en mann og tar det første steget... LYKKE TIL:) Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det lureste er å ikke si at du er forelsket - før du har kysset henne og hun har kysset deg tilbake. Om hun ikke føler det samme for deg, kan hun bli skremt vekk. Egen erfaring: Jeg gikk i 10. og var veldig forelsket i en jente i klassen. Jeg begynte å snakke litt med henne på skolen, og vi snakket mer og mer. En dag sa jeg til henne på msn (av alle ting i verden..) at jeg var forelsket i henne. Hun ble redd og trakk seg unna. Siden det har jeg snakket 2-3 ganger med henne, og det er 3 år siden nå. Prøv å vær alene med henne, stirr henne inn i øynene og beveg hodet sakte mot henne. Om hun kommer etter, og beveger sitt hode mot ditt, kyss henne. Da merker du om hun føler det samme for deg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_random_* Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 neste gang du er med henne og koser eller noe lignende, se henne inn i øynene og si "jeg kjemper utrolig hardt for å ikke kysse deg akkurat nå, også trekker du deg litt unna". Se hvordan hun reagerer. Hvis hun følger litt etter deg betyr at hun vil. Lenke til kommentar
Gjest rakuba Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 jeg er en gutt som går i 7 og jeg er forelska i en jante i klassen min og jeg har list å si te hun at jeg liker hu men hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Nå har en gjeng med folk her sagt at man skal vise at man er forelsket. Ikke si det. Så vis at dere er forelsket. Ikke si det. Heller ikke vær for avslørende. Vet jenten at dere er forelsket i henne så kan hun liksom velge og vrake, å da er dere vel ikke like interresante, vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå