Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Spill henger seg på PC-en. Vett ikke hva som er gale på maskinen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et problem med PC-en min. Jeg har ikke brukt PC-en min til spilling på over et halvt år, men så tenkte eg at eg sko prøve å spille litt quake 4 just for fun, men når eg hadde kjørt spillet i nesten full graffik så ble pc skjermen bare svart og PC-en hang seg, så då måtte jeg te med reestart. Og det har vert sånn siden vær eneste gang jeg skal spille quake4. Har til og med prøvt å kjøpe meg ny zalman vifte til cpu uten at det hjalp.

 

Kan noen vær så snill hjelpe meg og komme med ideer på hva det kan være?? for jeg har nå ingen annelse.

 

Her er 3 bilder, en med hvor varm forskjellige komponenter er og 2 andre med specs til PC-en min:

post-47001-1204363966_thumb.jpg

post-47001-1204364102_thumb.jpg

post-47001-1204364179_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har oppdaterte drivere til alle komponentene på PC-en. Installerte sist PC-en på nytt for 4 dager siden med oppdaterte drivere.

Jeg er ikke sikker på om xfx 6600gt skal klare å drive quake4, men jeg klarer å drive quake4 på full graffik uten noe som helst lag, og fungerer helt topp, til PC-en henger seg og det eneste jeg ser på skjermen er en svarte skjerm.

Noen som har noen ideer??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...