Marcelo Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei! Har et problem med PC-en min. Jeg har ikke brukt PC-en min til spilling på over et halvt år, men så tenkte eg at eg sko prøve å spille litt quake 4 just for fun, men når eg hadde kjørt spillet i nesten full graffik så ble pc skjermen bare svart og PC-en hang seg, så då måtte jeg te med reestart. Og det har vert sånn siden vær eneste gang jeg skal spille quake4. Har til og med prøvt å kjøpe meg ny zalman vifte til cpu uten at det hjalp. Kan noen vær så snill hjelpe meg og komme med ideer på hva det kan være?? for jeg har nå ingen annelse. Her er 3 bilder, en med hvor varm forskjellige komponenter er og 2 andre med specs til PC-en min: Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Har du oppdaterte drivere til skjermkortet? Og tror ikke du skal være redd for temperaturen på CPU. Edit: Uten at jeg vet noe som helst om GeForce 6600 GT, men er det i stand til å dra Quake 4 på full oppløsning og grafikk? Endret 1. mars 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har oppdaterte drivere til alle komponentene på PC-en. Installerte sist PC-en på nytt for 4 dager siden med oppdaterte drivere. Jeg er ikke sikker på om xfx 6600gt skal klare å drive quake4, men jeg klarer å drive quake4 på full graffik uten noe som helst lag, og fungerer helt topp, til PC-en henger seg og det eneste jeg ser på skjermen er en svarte skjerm. Noen som har noen ideer?? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 noen som kan hjelpe meg med dette problemet?? jeg har ennå ikke funnet ut hvorfor PC-en henger seg, jeg får jo ikke engang blåskjerm. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Du skulle logget temperaturer mens du gamer, for å se om det feks kan være gpu som blir overopphetet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg hadde 6600 GT fra POV, og der var den orginale viften for dårlig når skjermkortet ble belastet. Helt sikkert temperaturer som er problemet hos deg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå