jødahl Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Når jeg kobler PC-en til TV'en får jeg ikke det til å funke. Jeg kobler via VGA, det som skjer er at TV'en bare viser bakrunn, uansett hva jeg viser. Virker som den bare står i "stand-by". Har prøvd å starte forskjellige programmer som Media player. Hjelper ikke. Forslag til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 du kan vel bare f.eks media playeren ut av skjermen på den bærbare så dukker den opp på tven? Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Det var en dårlig formulering? Skjønte ikke helt hva du mente. Endret 1. mars 2008 av jødahl Lenke til kommentar
anordne Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det har nok utvidet skrivebordet ditt til stor skjermen, så du har to skjermer, du må drege ting fra den bærbare over til den store. Enten til høyre venstre (kan stilles inn opp og ned også) Skjønner? Vil du ha samme bilde på begge må du stille dette inn i egenskapene for skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå