iau Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har plutselig fått problemer med rekkefølge på lydspor i Nero Burning Rom (Nero 8). Filnavnet inneholder nummeret på sporet og tidligere når jeg har dratt dem over så har jeg fått samme rekkefølge som de har i browseren. Nå plutselig så insisterer Nero på å sortere etter navnet på sangene i stedet. Den fjerner nummeret på sporet først og legger den i artist-feltet. Jeg finner ingen mulighet til å dra frem filnavn med nummer og sortere etter dette. Heller ikke hente opp artist for å sortere etter dette i tillegg til "tittel". Noen som har et løsningsforslag? Er det en hake som jeg har glemt å fjerne etter at jeg reinstallerte Nero nylig? For ordens skyld så er det FLAC-filer jeg brenner og jeg bruker den samme plug-in som jeg alltid har brukt, uten problemer. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Lag ei spilleliste i WMP eller winamp og importer den istedet for musikkfilene. Da vil de komme opp i den rekkefølgen du satte der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå