Dahl Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Datalagringsdirektivet.no inviterer til åpent informasjonsmøte, med blant andre Datatilsynet og EFN. Les mer Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ikke så dumt det der, kansje det kommer noe nyttig fram. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 På møte, eller av direktivet? Håper EFN klarer å nå ut til alle, ikke bare til nerdene. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 På møte, eller av direktivet? Håper EFN klarer å nå ut til alle, ikke bare til nerdene. på måte, formulerte vell meg litt dårlig. Tviler egentlig litt på at de klarer å nå ut til alle. De fleste intreserer seg vell ikke nok.. Men jeg håper at jeg tar feil. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Datalagringsdirektivet.no inviterer til åpent informasjonsmøte, med blant andre Datatilsynet og EFN.Jeg kommer, dette er for viktig til at vi kan la det gå gjennom uten kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå