Joachim_F Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 I Freight Tycoon Inc. kan du tjene deg søkkrik på å frakte varer. Les mer Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Så tittelen og drømte meg ett øyeblikk bort om en ny ttdx... Men ser ut til å være verdt ett forsøk Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Spilte faktisk Railroad Tycoon 3 her om dagen. Husket 1/2 fra da jeg var liten, så måtte prøve det når en kamerat hadde med CD-ene på LAN. Slike spill er faktisk ganske underholdene. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Transport Tycoon Ah hvor mange timer en slikt spill kan gi, det er sykt. Har fremdeles ikke kommet noen spill som overgår TT når det kommer til den sjangeren. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Ser jo moro ut det der, spiller Transport Tycoon nesten hver dag fremdeles. Klart, hadde ikke spilt det på flere år inntil jeg fant ut om Open TTD. Men dette ser jo også bra ut, men skulle vært mulighet for flere transport typer. Savnet for fly, tog og båter blir litt for stort. Blir vel bare å spille mer Transport Tycoon isteden Endret 1. mars 2008 av master_al Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Håpte også på eit nytt TTD her, men ser ikkje helt ut som det innfrir. Ingen vegbygging? Det er jo store delar av kosen! Nei, blir nok Open TTD ei stund til ja Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Så tittelen og drømte meg ett øyeblikk bort om en ny ttdx... Kjetter! Hvem trenger det så lenge man har OpenTTD... Neida, men hadde vært fantastisk med et nytt, ordentlig transportspill med de samme kvaliteter som TTDX. Spilte faktisk Railroad Tycoon 3 her om dagen. Husket 1/2 fra da jeg var liten, så måtte prøve det når en kamerat hadde med CD-ene på LAN.Slike spill er faktisk ganske underholdene. Ja, spesielt Railroad Tycoon 1 er jo en klassiker. Likte også RT3. Men nyeste spillet fra Sid Meier, Railroads! likte jeg ikke. Ble for mye "leketog-følelse" over dette spillet. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 18 wheels of steel i RTS-form altså? Lenke til kommentar
karlif Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 For ett spill. Det støtter ikke vista. Det henger seg under loading hver eneste gang. Har ingenting å si om man kjører i compatibilty mode. I følge forumet til de som har lagd det er det ikke et unikt problem. Er flere som rapportere om akkurat samme problem. Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg avsluttet nettopp en spilløkt i OpenTTD. Så denne artikkelen og drømte om en verdig oppfølger til TTD-serien, men ble nok en gang skuffet... OpenTTD er hvertfall det beste spillet pr. dags dato, basert på tidenes best dataspill - Transport Tycoon. Det er nesten litt trist at spillbransjen ikke har prestert å slippe en verdig etterfølger (OpenTTD er på langtnær perfekt) innen nå, 14 år etter TTs lansering. - Underskriftskampanje anyone? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Veldig greit spill. Har spilt det siden det ble utgitt, og har hatt mange timer morro. Eneste som plager meg er at det trengs ca. 5-10 forsøk før du klarer å loade en savegame. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) For ordens skyld (siden det er et par poster om tekniske problemer): Jeg spilte på XP, og opplevde aldri noen feil, "bugs" eller krasj. Spillet fungerte helt knirkefritt for meg. Endret 2. mars 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Godt mulig spillet ikke er så glad i Vista. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Mulig å kjøpe dette online? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Mulig å kjøpe dette online? En rekke 1C Company-spill, inkludert Freight Tycoon Inc, kan kjøpes gjennom deres egen nettbutikk: http://www.1cpublishing.com/buy-download/ Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Takker Vurderer å kjøpe dette - digger slike spill. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Finnes det til mac? Elsker sånne spill Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ser ikke ut til å fungere i Vista, nei... Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 yep Ottd er vel det som er "the shit" enda. og spesielt nå som vi får ny grafikk på ottd, da blir det enda mer heftig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg