Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hei jeg trenger hjelp til første boss på lo. jeg starter med å kaste de 3 brann sakene jeg har under item, før jeg driver og bruker flare på den, men uansett hva jeg gjør og hvor lenge så dreper den meg til slutt uansett. hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 kan du ikke sjekke gamefaqs.com? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ta kaim og Seth i første rekka. Jansen skal stå bak og spamme flare, og om du har anti poison braceletten så equip den på kaim. Hiv på flare bombs med kaim og seth til du går tom og heal med items om nødvendig (Items blir automatisk "first hit", så den går inn før bossen får gjort noe) Kan vere lurt å få kaim og seth til å lære seg white magic sånn at dei kan heale seg sjølv til tider. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Gjorde det på en litt annen måte. Satte Jansen bakerst, og begynte med å heale front rekka. Etterhvert så begynte bossen og angripe Jansen. Fortsatte med å heale Jansen med sin egen healing, mens Seth og Kaim angrep. Dette gjorde jeg helt til bossen ble downa. Lenke til kommentar
Soris81 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Henger meg på denne tråden Har store problmer med å klare "bossen" som du møter i numara.. Stedet der du møter Cookie for første gang sammen med broren. Møter 3 fotsoldater og 2 riddere. Når ridderne bruker rush tar de jo 300+ i dmg.. noen tips? Forøvrig et utrolig bra spill.. fikk faktisk litt av den samme feelingen som jeg hadde når jeg spilte FF3 og FF7 Lenke til kommentar
Soris81 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Henger meg på denne tråden Har store problmer med å klare "bossen" som du møter i numara.. Stedet der du møter Cookie for første gang sammen med broren. Møter 3 fotsoldater og 2 riddere. Når ridderne bruker rush tar de jo 300+ i dmg.. noen tips? Forøvrig et utrolig bra spill.. fikk faktisk litt av den samme feelingen som jeg hadde når jeg spilte FF3 og FF7 Løst.. etter 10 forsøk Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Føler at Grilgan rett og slett går ut på flaks, for han kan jo plutselig finne på å bruke Down Burst tre runder på rad i en kamp, og da er du jo dau samma faen. Eller han kan finne på å ikke bruke Down Burst mer enn en gang i løpet av en hel kamp ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 desutten tåler den noe helt absurd til første boss sak å være... kan bare være meg som er utrenet sitter fast nå 6 timer ca ut i spillet, ombord på et stort fly/skip/ting hvor jeg må gå rundt og passe meg for noen droner. kommer ikke forbi 2 av de så nå har jeg gitt opp etter å prøvd i 3 timer og komme forbi Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Han tåler en del ja. Men han gikk ned til slutt, jævelen! Fikk en fin fight der han brukte down burst kun to ganger. Mye healing ble det uansett da, for satan som han skader ... Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 desutten tåler den noe helt absurd til første boss sak å være... kan bare være meg som er utrenet sitter fast nå 6 timer ca ut i spillet, ombord på et stort fly/skip/ting hvor jeg må gå rundt og passe meg for noen droner. kommer ikke forbi 2 av de så nå har jeg gitt opp etter å prøvd i 3 timer og komme forbi Du skal ikke forbi de to siste. Du skal bare bruke en rød switch på veggen bak. Skikkelig teit, jeg og drev å stanget på de to Lenke til kommentar
Soris81 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 desutten tåler den noe helt absurd til første boss sak å være... kan bare være meg som er utrenet sitter fast nå 6 timer ca ut i spillet, ombord på et stort fly/skip/ting hvor jeg må gå rundt og passe meg for noen droner. kommer ikke forbi 2 av de så nå har jeg gitt opp etter å prøvd i 3 timer og komme forbi Du skal ikke forbi de to siste. Du skal bare bruke en rød switch på veggen bak. Skikkelig teit, jeg og drev å stanget på de to Hehe... godt å høre at flere har prøvd å komme forbi de to siste !!! tok meg også noen timer før jeg skjønte at man ikke skulle forbi dem.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 takker. satt i går kveld og lurte på om jeg bare ikke skulle stikke ned med spillet til ebgames Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Pokèmon Stadium vi snakker om? Blastoise tar firefighter!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Pokèmon Stadium vi snakker om?Blastoise tar firefighter!! hva faen snakker du om? pokemon stadium er nok ikke et 360 spill. forhåpentligvis vil det heller aldri komme på en ms konsol Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lurer på en liten ting. viss man finner eller kjøper nye armorer, eller våpen. vill det da vise i kampene? eller har dem det samme utsene på våpen og armor uansett? håper inderlig det er forsjellig. har ikje funnet noen nye våpen enda, håper det er det i spillet? Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lurer på en liten ting.viss man finner eller kjøper nye armorer, eller våpen. vill det da vise i kampene? eller har dem det samme utsene på våpen og armor uansett? håper inderlig det er forsjellig. har ikje funnet noen nye våpen enda, håper det er det i spillet? Man kan kjøpe nye våpen, tror ikke det går å kjøpe armor Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 ok, har ikkje funnet noen butikker som selger våpen. Lenke til kommentar
Soris81 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Lurer på en liten ting.viss man finner eller kjøper nye armorer, eller våpen. vill det da vise i kampene? eller har dem det samme utsene på våpen og armor uansett? håper inderlig det er forsjellig. har ikje funnet noen nye våpen enda, håper det er det i spillet? Ny armor får man ikke. Men, man finner "kremt", øredobber, briller o.l. disse sammen med nye våpen vil forandre utseende etterhvert som man bytter. Du vil kunne finne og kjøpe våpen etterhvert.. Endret 9. mars 2008 av Soris81 Lenke til kommentar
nih Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen andre enn meg som finner det ubrukelig å caste healing/damage spells med Seth/Kaim? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 ja, det gjør mye mindre skade med spells. er vell fordi de ikkje er magi dem liksom er fokusert på, dem er mer krigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå