Gummi-And Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hei, jeg har nettop kjøpt dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342385 Fikk det i går kveld og gjorde som når jeg byttet skjermkort sist. Tok ut det gamle, satte i det nye og skrudde på dataen og skjermen, men den er svart...dataen starter opp, men skjermen ser ut til å ikke motta signaler fra skjermkortet eller noe slikt. Vet ikke hvordan hovedkort, men under PCIe 16x porten står det MS-7293 Jeg har Windows vista som operativsystem. Slenger med noen bilder før og etter, kanskje det hjelper. (bildene er oppe ca. 5min etter jeg har postet dette) Med gammelt skjermkort Litt nærmere Uten skjermkort Litt nærmere Med XFX 8800GT Alpha Edition Nærmere Endret 1. mars 2008 av Gummi-And Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Last ned CPU-Z så vi finner ut hva slags hovedkort det er iallfall. Prøv evt Everest, kanskje det gir litt mer info om hovedkortet. Et par kjappe søk på Google kan tyde på at det ikke takler at skjermkortet har PCI-Ex 2.0. Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 håper det hjelper til å finne løsningen Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 mange Watt er cpuèn din på? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) 350W Er kanskje litt i det minste laget. Mulig at skjermkortet ikke får nok strøm. Prøv å koble vekk alt du ikke trenger, f.eks usb-enheter, kabinett vifter, cd/dvd rom, nettverk o.s.v og se om du får mer liv i kortet da. Endret 1. mars 2008 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå