Cypher18 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Syns dere om dette bildet? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det var da en ganske så spesiell dusj må jeg si, eller er du så liten at du dusjer i vasken kanskje Nei, nok om det... Bilde 1 - Kjedelig, uskarpt og virker lite gjennomtenkt. Du bør ta en titt i den store dråpetråden som ligger her inne en plass. Der finner du noen tips og triks til hvordan du kan få ltt mer velykede forsøk. Bilde 2 - Syntes dette er mye bedre, men det plager meg at det er masse rustflekker(?) rundt om kring. Litt mer spenende lyssetting kunne gjort bilde bedre syntes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Syntes det var stilige jeg Brukte du "TV" Instiling? Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Alt jeg kan si er at du har skjønne hender. Endret 1. mars 2008 av EivindF Lenke til kommentar
Cypher18 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Takk for svar. Jeg vet det av vasken ikke er så gjennomtenkt.. om det var til en konkuranse ville jeg nok ha polert den til å bli krystall klar. Så ville ikke hendene mine ha vært der heller hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå