Gå til innhold

Overklokke Dell XPS1730?

Anbefalte innlegg

Jeg gikk nylig til innkjøp av denne maskinen:

Skjermkort: DUAL SLI 512MB NVIDIA® GeForce® 8800GTX card

Prosessor: Intel® Core™ 2 Duo Processor T9300 (2.50 GHz, 800 MHz FSB, 6 MB L2 cache)

Minne: 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024]

Harddisker: 320 GB (7200 rpm) SATA RAID 0 Striping (2 x 160 GB)

Jeg har nå testen den en halv dag nå, men siden jeg ikke kan så fryktelig mye om benchmarking osv lurte jeg på hva den burde score på la oss si benchmark 06 eller noe slikt? Jeg har ikke konfigurert driverne eller noe slikt noe særlig, men jeg vil gjerne øke ytelsen. Har dere noen tips? Jeg har så langt testet UT3 Demo, og må si meg fornøyd med det, selvom jeg kunne likt enn litt høyere framerate på det ene utendørs brettet. Jeg har prøvd å oppdatere skjermkort driveren, men jeg får en feilmelding under installasjonen som sier at det ikke er rett driver til det spesifiserte skjermkortet.

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gikk nylig til innkjøp av denne maskinen:

Skjermkort: DUAL SLI 512MB NVIDIA® GeForce® 8800GTX card

Prosessor: Intel® Core™ 2 Duo Processor T9300 (2.50 GHz, 800 MHz FSB, 6 MB L2 cache)

Minne: 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024]

Harddisker: 320 GB (7200 rpm) SATA RAID 0 Striping (2 x 160 GB)

Jeg har nå testen den en halv dag nå, men siden jeg ikke kan så fryktelig mye om benchmarking osv lurte jeg på hva den burde score på la oss si benchmark 06 eller noe slikt? Jeg har ikke konfigurert driverne eller noe slikt noe særlig, men jeg vil gjerne øke ytelsen. Har dere noen tips? Jeg har så langt testet UT3 Demo, og må si meg fornøyd med det, selvom jeg kunne likt enn litt høyere framerate på det ene utendørs brettet. Jeg har prøvd å oppdatere skjermkort driveren, men jeg får en feilmelding under installasjonen som sier at det ikke er rett driver til det spesifiserte skjermkortet.

Takk for hjelp!

Når bestilte du? Rask leveringstid eller? :):wee:

Lenke til kommentar

Jeg leste litt og fant ut at flere har problemer med SLI. Faktisk for jeg mye høyere fps i de fleste spill med SLI deaktivert.. Dette ser jeg på som et stort problem.. Jeg vil gjerne ha begge aktivert, for best ytelse..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...