SmiGGah Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Heisann, Jeg har ikke så peiling på routere, men jeg vet at det er den som ødelegger for meg nå. Jeg bor sammen med kjæresten min, og hun fikk seg nylig en mac. Da måtte jeg koble på routern som fulgte med når vi kjøpte internett, for at hun skulle få trådløs tilgang. Det var da problemene oppsto. Når routern var på, og jeg koblet meg på nettet gjennom den på min stasjonære PC var ikke alt som det skulle. Jeg kunne ikke lenger komme inn på nettbanken min(skandiabanken) og jeg kunne heller ikke logge inn på hotmail eller MSN! Også fikk jeg problemer med World of Warcraft om det var mange spillere rundt meg samtidig(i BG). Jeg satte igang med å forwarde de portene jeg leste jeg skulle åpne, men ingenting hjalp. Jeg har også forsøkt å koble meg rett inn i modemet igjen, uten routern, og da funka alt som det skulle igjen, men jeg må jo da ha routern for at dama skal få nett. Er det noen som har råd om hva jeg kan gjøre med dette? Alt fungerer som det skal på Mac'en til dama, MSN, hotmail og alt! Jeg kjører Windows XP Pro, om det skulle ha noe å si. Routern er en "Jensen Skandinavia Air:link" _____________________________________________________________________ Endret: Jeg fant en løsning. Dersom noen har samme problemet, send gjerne en mail til; [email protected] Endret 1. mars 2008 av SmiGGah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå